АКТУАЛЬНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ І ВИКОРИСТАННЯ СКМ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ БАКАЛАВРІВ ІНФОРМАТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2011.189075Ключові слова:
Системи комп’ютерної математики, критерії вибору програмних засобів, професійна підготовка бакалаврів інформатики, systems of computer mathematics, criteria of software choice, professional preparation of Bachelor of Informatics Degree.Анотація
У статті проаналізовано терміни «системи комп’ютерної математики» та «комп’ютерні математичні системи», наведено способи класифікації відповідних програмних продуктів та вимоги до них для використання в освітньому процесі, досліджено застосування СКМ як інноваційної педагогічної технології.
В статье проанализированы термины «системы компьютерной математики» и «компьютерные математические системы», наведены способы классификации соответствующих программных продуктов и требования к ним для использования в образовательном процессе, исследовано использование СКМ как инновационной педагогической технологии.
The terms of the «system of computer mathematics» and the «computer mathematic systems» are analysed. The principles of classification of proper software products and requirement to them are pointed to use in the education. SCM application are investigated as innovative pedagogical technology.
Посилання
Борк А. Компьютеры в обучении: чему учит история / А. Борк // Информатика и образование. – 1990. – № 5. – С. 110–118.
Вінніченко Є. Ф. Розвиток творчих здібностей старшокласників у процесі навчання інформаційних технологій розв’язування математичних задач : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Вінніченко Є. Ф. – К., 2006. – 234 с.
Габрусєв В. Ю. Зміст і методика вивчення шкільного курсу інформатики на основі вільно поширюваної операційної системи LINUX : дис. … канд. пед. наук: 13.00.02 / Габрусєв Валерій Юрійович. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова. – 2003. – 221 с.
Дьяконов В. П. Компьютерная математика / В. П. Дьяконов // Соросовский образовательный журнал. – 2001. – Том 7. – № 11. – С. 116–121.
Жалдак М. І. Комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання математики, фізики, інформатики / М. І. Жалдак, В. В. Лапінський, М. І. Шут // Інформатика. – 2006. – № 3–4. – С. 3–96.
Капустина Т. В. Теория и практика создания и использование в педагогическом вузе новых информационных технологий на основе компьютерной системы Mathematica (физико-математический факультет) : дис. … д-ра пед. наук : 13.00.08, 13.00.02 / Т. В. Капустина. – М., 2001. – 254 с.
Монахов В. М. Что такое информационная технология обучения / В. М. Монахов // Математика в школе. – 1990. – № 2. – С. 47–54.
Проектування гіпертекстових навчальних систем : пос. [aвт. кол. за редакцією Ю. І. Машбиця]. – К. : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України, 2000. – 100 с.
Раков С. А. Формування математичних компетентностей учителя математики на основі дослідницького підходу в навчанні з використанням інформаційних технологій : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук : 13.00.02 : «Теорія та методика навчання інформатика» / С. А Раков. – Харків : ХНПУ, 2005. – 44 с.
Сергеева Т. А. Дидактические требования к компьютерным обучающим программам / Т. А. Сергеева, А. Г. Чернявская // Информатика и образование. – 1988. – № 1. – С. 48–51.
Триус Ю. В. Комп’ютерно-орієнтовані методичні системи навчання : монографія / Ю. В. Триус. – Черкаси, Брама-Україна, 2005. – 400 с.
Шокалюк С. В. Методичні засади комп’ютеризації самостійної роботи старшокласників у процесі вивчення програмного забезпечення математичного призначення : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. В. Шокалюк. – К., 2010. – 261 с.
Mathematical Computation with Maple V: Ideas and Applications [Електронний ресурс] / Ed. by T. Lee. – Ontario, Canada : Birkhauser Boston, 1993. – 199 c. – Режим доступу : http://books.google.com.ua/ books?id