ВПЛИВ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ЧИННИКІВ НА ФОРМУВАННЯ ПРОГРАМНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ XX – НА ПОЧАТКУ –ХХІ СТОЛІТТЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2012.189281Ключові слова:
Історичні етапи, чинники, психолого-педагогічні дослідження, ігрова діяльність, діти дошкільного віку, historical phases, factors, psychological and pedagogical research, playing activities, children of preschool age.Анотація
У статті подано матеріали щодо історичних етапів у контексті створення програмно-методичного забезпечення ігрової діяльності; проаналізовані погляди вчених на гру та її значення для формування дитячої особистості; визначена «ігрова діяльність», як провідна для дітей дошкільного віку.
В статье представлены материалы про исторические этапы в контексте создания программно-методического обеспечения игровой деятельности; проанализированы взгляды учених на игру и ее значение для формирования детской личности; определена «игровая деятельность», как ведущая для детей дошкольного возраста.
The article contains materials of historical stages in the context of a methodical software gaming activities; Scholars analyze the game and its importance for the formation of children’s personality is defined «gaming activity» as leading to preschool children.
Посилання
Артемова Л. В. Історія педагогіки / Любов Вікторівна Артемова. – К. : Либідь. 2006. – 105 с.
Эльконин Д. Б. Психологиеские вопросы дошкольной игры / Д. Б. Эльконин // [сборник : «Вопросы психологии ребенка дошкольного возраста»] / под ред. А. Н. Леонтьева и А. В. Запорожца. – М. : – Л. : Изд-во АПН РСФСР, 1948. – С. 32.
Касьянов Г.В. Теорія нації та націоналізму : [монографія] / Георгій Володимирович Касьянов. – К. : Либідь, 1999. – 352 с.
Кудикіна Н. В. Ігрова діяльність дітей: теоретичні основи й методика педагогічного керівництва / Н. В. Кудикіна // Її величність ГРА: теорія і методика організації дитячої ігрової діяльності в контексті наступності дошкільної та початкової освіти : зб. статей / за ред. Г. С. Тарасенко. – Вінниця : ВДПУ ім. Михайла Коцюбинського, 2009. – 320 с.
Люблинская А. А. Очерки психического развития ребенка / Анна Александровна Люблинская. – М. : Изд-во АПН РСФСР, 1959. – 288 с.
Макаренко А. С. Избранные педагогические соченения / Антон Семенович Макаренко. – М. : Изд-во АПН РСФСР, 1949. – Кн. 1. – С. 43–53.
Макаренко А. С. Сочинения / Антон Семенович Макаренко. – М. : Изд-во АПН РСФСР, 1952. – Т. VII. – 492 с.
Менджерицкая Д. М. Влияние воспитателя на содержание творческих игр детей / Д. М. Менджерицкая // Тезисы докладов к Всероссийской научно-практической конференции по дошкольному воспитанию. – М. : Учпедгиз, 1949. – С. 29.
Сухомлинська О. В. Історико-педагогічний процес: нові підходи до загальних проблем / Ольга Василівна Сухомлинська. – К. : А.П.Н., 2003. – 68 с.
Ушинский К. Д. Педагогические сочинения : в 6 т. / Константин Дмитриевич Ушинский. – М. : Педагогика, 1988. – Т. 2. – 494 с.
Хрестоматия з історії дошкільної педагогіки / упор. і авт. вступ. статей З. Н. Борисова, В. У. Кузьменко ; за заг ред. З. Н. Борисової. – К. : Вища школа, 2004. – 512 с.