СТАНОВЛЕННЯ СУСПІЛЬНОГО ДОШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ У США: ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ ПРОВІДНИХ АМЕРИКАНСЬКИХ ПЕДАГОГІВ МИНУЛОГО

Автор(и)

  • Наталія Мельник Черкаський Національний університет імені Богдана Хмельницького, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2012.189905

Ключові слова:

Суспільне дошкільне виховання, педагогічна діяльність провідних американських педагогів минулого, становлення дошкільної освіти у США, general public pre-school upbringing, educational activities of prominent American past’s preschoolers, establishment of pre-school.

Анотація

У статті розкрито особливості педагогічної діяльності засновників американської дошкільної освіти у контексті становлення американського суспільного дошкільного виховання. Визначено етапи розвитку та здійснено ретроспективний аналіз дошкільної освіти у США від появи перших дошкільних установ до початку ХХ століття. Діяльність провідних американських педагогів представлено в контексті історичного поступу та трансформацій у дошкільній освіті.

В статье раскрыто особенности педагогической деятельности основателей американского дошкольного образования в контексте становления общественного воспитания в США. Установлено этапы развития и осуществлен ретроспективный анализ дошкольного образования в США от времени появления первых дошкольных учреждений до начала ХХ столетия. Деятельность ведущих американских педагогов представлено в контексте исторического становления и трансформаций дошкольного образования.

The peculiarities of pedagogical activities of prominent American preschool establishers in the context of USA general public pre-school establishment are analyzed in the article. Periods of preschool development and its characteristics are presented by the author. Progressive preschool teachers activity is analyzed in the article in the context of historical development and transformation in preschool education.

Біографія автора

Наталія Мельник, Черкаський Національний університет імені Богдана Хмельницького

Кандидат педагогічних наук

Посилання

Державна національна програма «Освіта»: Україна ХХІ століття. – К. : Райдуга, 1994. – 61 с.

Закон України «Про освіту». Від 23 березня 1996 р. № 100/96–ВР // Освіта в Україні. Нормативна база (2-е вид.). – К. : КНТ, 2006. – 484 с.

Радіонова І. О. Сучасна американська філософія освіти та виховання. Тематичні поля та парадигмально-концептуальні побудови. – Х., 2000. – С. 77.

Barbara R. Pioneers of early childhood education : a bio-bibliographical guide / Barbara R. – Peltzman : Greenwood Publishin Group Inc, 1998. – 140 p.

Dewey J. Democracy and Education. New York, 1916, ст. 79. – [Electronic Resource] / Dewey J. – Democracy and Education – New York, Macmillan, 1916. – Available from URL : http://www.ilt.columbia.edu/Publications/dewey.html.

Dewey J. Reconstruction in Philosophy / Dewey J. – Denver Publication : B., 1949. – 182 р.

Eller E. The School of Infancy by John Amos Comenius / E. M. Eller. – University of North California Press, 1984. – 387 p.

Encyclopedia of Education / J. S. Hansen, D. J. Walsh, B. J. Liebovich, R. G. Myers. – Bergin&Garvey, 2002. – 844 p.

Encyclopedia of Special Education / Cecil R. Reynolds, Elaine Fletcher-Janzen. – Vol. 3 (3rd Edition). – Greenwood Publishin Group Inc, 2005. – 704 p.

Morgan H. The imagination of early childhood education / Harry Morgan. – Greenwood Publishing Goup, 1999. – 255 р.

##submission.downloads##

Як цитувати

Мельник, Н. (2019). СТАНОВЛЕННЯ СУСПІЛЬНОГО ДОШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ У США: ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ ПРОВІДНИХ АМЕРИКАНСЬКИХ ПЕДАГОГІВ МИНУЛОГО. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2012.189905

Номер

Розділ

Статті