РОЛЬ ФУНКЦІОНАЛЬНОГО СТИЛЮ ПРИ ДИДАКТИЧНОМУ ПРОЕКТУВАННІ ПРАКТИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ

Автор(и)

  • Володимир Борисенко
  • Денис Борисенко

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2015.196231

Ключові слова:

Функціональний стиль, практичні заняття, інформаційно-комунікативні засоби, дизайн-продукт, формоутворення, functional style, practical classes, information and communicative means, design products, forms making.

Анотація

Стаття присвячена розгляду ролі залучення функціонального стилю при організації сучасних практичних занять в ході підготовки студентів за напрямом «Професійна освіта. Дизайн». Акцентується увага на важливості об’єктивних факторів оптимізації навчального заняття. Проаналізовані шляхи становлення форм організації навчального процесу та креативний аспект педагогічних новацій в навчально-методичному забезпеченні практичних занять. Охарактеризовано акмеологічний принцип графічної підготовки студентів та залучення педагогом творчих методик. Розкривається сутність сучасного цифрового навчального заняття та вимог до його організації. У статті обґрунтовані методологічні аспекти графічної підготовки та представлена модель аналізу за основними дидактичними принципами, вимогами, структурними елементами практичного заняття. Представлені основні напрями стратегічних завдань системи вищої освіти в інформаційному суспільстві.

Статья посвящена рассмотрению роли привлечения функционального стиля при организации современных практических занятий в ходе подготовки студентов за направлением «Профессиональное образование. Дизайн». Акцентируется внимание на важности объективных факторов оптимизации учебного занятия. Проанализированы пути становления форм организации учебного процесса и креативный аспект педагогических новаций в учебно-методическом обеспечении практических занятий. Охарактеризован акмеологический принцип графической подготовки студентов и привлечения педагогом творческих методик. Раскрывается сущность современного цифрового учебного занятия и требований к его организации. В статье обоснованы методологические аспекты графической подготовки и представлена модель анализа по основным дидактическим принципам, требованиям, структурным элементам практического занятия. Представлены основные направления стратегических задач системы высшего образования в информационном обществе.

The role of using functional style at the organization of modern practical classes during students’ training at «Professional education. Design» major has been revealed. The author stresses on the importance of objective factors of classes optimization. Ways of forms formation of the educational process and creative aspect organization of pedagogical innovations in educational and methodical providing of practical classes have been analyzed. The principle of akmeology of students’ graphic training has been characterized. The essence of modern digital class and requirements for its organization has been revealed. Methodological aspects of graphic training have been grounded and the model of the basic didactic principles, requirements, structural elements of practical class have been presented. The main directions of strategic problems of higher education system in information society have been presented.

Посилання

Kang J. The Construction of College Student Practice and Innovation Skill Network Practical Training Platform / J. Kang, J. Yan // ICETMS [Електронний ресурс]. – 2013. – P. 429–433. – Доступ до ресурсу: http://www.atlantis-press.com/php/download_paper.php?id=7057.

Бирюкова Г. М. Методологические принципы акмеологического похода к психологической подготовке студентов педагогического университета / Г. М. Бирюкова, Т. В. Зобнина // Ученые записки университета им. П. Ф. Лесгафта. – 2010. – № 10 (68). – С. 17–23.

Кадемія М. Ю. Використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання у вищих навчальних закладах / М. Ю. Кадемія // Вісник ЛНУ ім. Т. Г. Шевченка. – 2013. – № 21 (280). – С. 46–52.

Корсунська Л. М. Корейська концепція smart-освіти: загальне навчання, цифрові підручники і smart-школи / Л. М. Корсунська // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2013. – № 11 (18) – С. 77–80.

Семеніхіна О. В. Нові парадигми у сфері освіти в умовах переходу до smart-суспільства / О. В. Семеніхіна // Науковий вісник Донбасу [Електронний ресурс]. – 2013. – № 3 (23). – Режим доступу до ресурсу: http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/NN23/13sovpds.pdf.

##submission.downloads##

Як цитувати

Борисенко, В., & Борисенко, Д. (2020). РОЛЬ ФУНКЦІОНАЛЬНОГО СТИЛЮ ПРИ ДИДАКТИЧНОМУ ПРОЕКТУВАННІ ПРАКТИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2015.196231

Номер

Розділ

Статті