ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА УНІВЕРСАЛІЗАЦІЇ ДУХОВНОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА

Автор(и)

  • Тетяна Грищенко

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2015.196242

Ключові слова:

Гармонійний розвиток, естетичне виховання, молодші школярі, компоненти естетичної освіти й виховання, методи і джерела художньо-естетичного виховання.

Анотація

У статті актуалізовано проблему всебічного гармонійного розвитку дитини та зосереджено увагу на питаннях, пов’язаних з естетичним вихованням, тобто із залученням підростаючого покоління до естетичного досвіду людства, освоєння й використання естетичних цінностей, активної художньо-творчої діяльності. Акцентовано увагу на методах і джерелах естетичного виховання. Надана оцінка урокам естетичного спрямування, зауважено, що на таких заняттях діти не лише здобувають теоретичні знання, а й набувають конкретних практичних умінь та навичок, розвивають свої мистецькі здібності.

В статье актуализирована проблема всестороннего гармоничного развития ребенка и сосредоточено внимание на вопросах, связанных с эстетическим воспитанием, то есть с привлечением подрастающего поколения к эстетическому опыту человечества, освоения и использования эстетических ценностей, активной художественно-творческой деятельности. Акцентировано внимание на методах и источниках эстетического воспитания. Дана оценка урокам эстетической направленности, отмечено, что на таких занятиях дети не только получают теоретические знания, но и приобретают конкретные практические умения и навыки, развивают свои творческие способности.

In the article it is actualized the problem of the all-rounded harmonious child’s development, and it is focused the attention on the issues related to aesthetic education, i.e involving the younger generation to the aesthetic experience of the mankind and using the aesthetic values, active artistic and creative activities. It is also actuated the attention on the methods and sources of aesthetic education. It is evaluated the lessons of aesthetic direction, and it is noted that children in these classes not only acquire theoretical knowledge but also acquire specific skills and practical skills, develop their artistic abilities.

Посилання

Книга заступника директора з виховної роботи : довідково-методичне видання / [Упоряд. С. В. Кириленко, Н. І. Косарєва]. – Харків : Торсінг плюс, 2006. – 416 с.

Левчук Л. Т. Эстетика : учебн. пособие / Л. Т. Левчук, Д. Ю. Кучерюк, В. И. Панченко, М. Ю. Русин. – К. : Вища шк., 1991. – 302 с.

Мальцева О. В. Задоволення художньо-естетичних потреб учнів у процесі позакласної роботи. / О. В. Мальцева // Відкриті інновації як феномен глобально орієнтованого суспільства : матеріали Всеукраїнського з міжнародною участю наукового освітнього форуму (13–17 травня 2013 р., м. Суми) – Суми : Вид-во СумДПУ імені А.С.Макаренка, 2014. – С. 32–34.

Масол Л. Концепція художньо-естетичного виховання учнів у загальноосвітніх навчальних закладах України / Л.Масол // Шкільний світ. – 2002. – № 9. – С. 1–16.

Чернишова А. М. Естетичне виховання молодших школярів засобами хореографічного мистецтва / А. М. Чернишова // Естетичне виховання дітей та молоді: теорія, практика, перспективи розвитку : зб. наук. праць / за ред. О. А. Дубасенюк, Н. Г. Сидорчук. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім.І.Франка, 2012. – С. 343–348.

##submission.downloads##

Як цитувати

Грищенко, Т. (2020). ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА УНІВЕРСАЛІЗАЦІЇ ДУХОВНОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2015.196242

Номер

Розділ

Статті