ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ЗА ПРОФІЛЕМ ТЕХНОЛОГІЯ ВИРОБІВ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ ПІД ЧАС ВИРОБНИЧОЇ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

Автор(и)

  • Інна Косяк

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2015.196278

Ключові слова:

Професійна компетентність, виробнича практика, навички, вміння, професійні компетенції, professional competence, productive practice, skills, abilities, professional competenses.

Анотація

Визначено роль виробничої практики в формуванні професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів за профілем «Технологія виробів легкої промисловості», як невід’ємної складової частини навчального процесу підготовки фахівців в ВНЗ. Охарактеризовано особливості професійного становлення майбутніх інженерів-педагогів під час проходження виробничої технологічної практики на підприємствах легкої промисловості. Розглянуто педагогічні умови організації виробничої практики студентів на підприємствах (взаємозв’язок ВНЗ і підприємств у період виробничої практики, організаційно-методичне забезпечення виробничої практики, здійснення систематичного контролю за процесом проведення виробничої практики, реалізація виховного потенціалу виробничої практики).

Определена роль производственной практики в формировании профессиональной компетентности будущих инженеров-педагогов по профилю «Технология изделий легкой промышленности», как неотъемлемой составной части учебного процесса подготовки специалистов в ВУЗЕ. Представлены особенности профессионального развития будущих инженеров-педагогов во время прохождения производственной практики на предприятиях легкой промышленности. Рассмотрены педагогические условия организации производственной практики студентов на предприятиях (взаимосвязь ВУЗ и предприятий в период производственной практики, организационно-методическое обеспечение производственной практики, осуществление систематического контроля за процессом проведения производственной практики, реализация воспитательного потенциала производственной практики).

The role of practical training in formation of professional competence of teachers-engineers the profile «Technology of Light Industry» and educators for  this account as an integral part of the education of training at the university. The article reveals the aspects of professional development of teachersengineers during practical technological training. Pays attention pedagogical conditions of students practical training in the workplace (collaboration of educational establishments and enterprises during industrial training, organizational and methodological means to support industrial training, systematic control execution over the process of industrial training, realization of industrial training educational potential).

Посилання

Безрукова В. С. Педагогика. Проективная педагогика : учебное пособие для инженерно-педагогических институтов и индустриально-педагогических техникумов / В. С. Безрукова. – Екатеринбург : Деловая книга, 1996. – 344 с.

Живойкин Ю. М. Педагогические условия совершенствования производственной практики студентов современных учреждений среднего профессионального образования: дис. … кандидата пед. наук: 13.00.08 /Живойкин Юрий Михайлович. – Чебоксары, 2005. – 257 с.

Маркс К., Энгельс Ф. Сочинения [Електронний ресурс]: Собрание сочинений, тома 1–39 (из 50-ти) / Карл Маркс, Фридрих Энгельс. – Изд. второе – М. : Издательство политической литературы, 1955–1981 гг.

Новий тлумачний словник української мови у 3-х т. [Текст]: 42 000 слів Т. 1. А – К / [уклад. В. В. Яременко та ін.] – 2-ге вид., випр. – К. : Аконіт, 2001. – 926 с.

Попова Т. І. Педагогічні умови організації виробничої практики у професійно-технічних училищах швейного профілю в Україні (друга половина ХХ століття): автореф. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.01 / Попова Тетяна Іванівна. – Харків, 2007. – 21 с.

Попенко И. А. Оптимизация производственной практики в учреждениях начального профессионального образования: дис. … кандидата пед. наук: 13.00.08 / Попенко Игорь Алексеевич. – Челябинск, 2003. – 177 с.

Усеінова Л. Ю. Формування професійно-практичної компетентності майбутніх інженерів-педагогів в умовах виробничої практики: автореф. дис. на здобуття наук ступеня. канд. пед. наук: 13.00.04 / Усеінова Ленара Юсуфівна. – Київ, 2010. – 20 с.

Энциклопедия профессионального образования: в 3-х т. / под ред. С. Я. Батышева. – М. : АЛО, 1999. – Т. 2: М-П. – 488 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Косяк, І. (2020). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ЗА ПРОФІЛЕМ ТЕХНОЛОГІЯ ВИРОБІВ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ ПІД ЧАС ВИРОБНИЧОЇ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2015.196278

Номер

Розділ

Статті