ОРГАНІЗАЦІЯ МУЗИЧНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ НА ЗАНЯТТЯХ З ХОРОВОГО КЛАСУ

Автор(и)

  • Георгій Лисак
  • Людмила Вишневецька

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2015.196282

Ключові слова:

Вокально-хорова робота, хорове мистецтво, навчальний хор, робота з хором, виконавська майстерність, vocal choral work, choral art, student’s choir, the work with a choir, performer’s proficiency (skills).

Анотація

Стаття присвячена проблемам організації музично-виховної роботи на заняттях з хорового класу. У цій площині автори висвітлюють три напрями діяльності учбового хору, які покликані визначити шляхи та засоби послідовного, систематичного й цілеспрямованого формування професіоналізму майбутніх хормейстерів в умовах колективної співпраці; розглядається специфіка та зміст концертної музично-просвітницької діяльності як однієї з головних складових професійного та духовного становлення студентської молоді.

Статья посвящена проблемам организации музыкально-воспитательной работы на занятиях по хоровому классу. В этой плоскости авторы освещают три направления деятельности учебного хора, которые призваны определить пути и средства последовательного, систематического и целенаправленного формирования профессионализма будущих хормейстеров в условиях коллективного сотрудничества; рассматривается специфика и содержание концертной музыкально-просветительской деятельности как одной из главных составляющих профессионального и духовного становления студенческой молодежи.

The problems of music and educational work management during the lessons of choral singing have been revealed. The authors clear up three directions which they follow in organizing the activities of the students’ choir. They also define the ways and means of successive, systematic, goal-oriented process of forming up the professionalism in future choirmasters in the conditions of the collective collaboration. Specific features and content of concert musical educational work are taken into consideration, as the main constituent parts of professional and spiritual formation of the students.

Посилання

Асафьев Б. В. О хоровом искусстве : Сб. статей / Б.В. Асафьев ; сост. и коммент. А. Павлова-Арбенина. – Л. : Музыка, 1980. – 216 с.

Безбородова Л. А. Теория и методика дирижерско-хоровой подготовки студентов к музыкально-просветительской деятельности : дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.05 – тория, методика и организация культурно-просветительской деятельности / Безбородова Людмила Александровна. – М., 1996. – 355 с.

Кожевнікова Л. В. Підготовка майбутніх учителів початкових класів музики до музично-просвітницької діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 – теорія і методика навчання музики та музичного виховання / Кожевнікова Лариса Василівна. – К., 2003. – 18 с.

Олексюк О. М. Педагогіка духовного потенціалу особистості: сфера музичного мистецтва : навч. посібник / О. Олексюк, М. Ткач. – К. : Знання України, 2004. – 264 с.

Остапенко Л. В. Розвиток творчих якостей у студентів-хормейстерів засобами української духовної хорової музики : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 – теорія і методика навчання музики та музичного виховання / Остапенко Лариса Вікторівна. – Київ, 1999. – 20 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Лисак, Г., & Вишневецька, Л. (2020). ОРГАНІЗАЦІЯ МУЗИЧНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ НА ЗАНЯТТЯХ З ХОРОВОГО КЛАСУ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2015.196282

Номер

Розділ

Статті