ОСОБЛИВОСТІ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ПІДЛІТКІВ

Автор(и)

  • Іраїда Руденко

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2015.196617

Ключові слова:

Творча активність, молодші підлітки, creative activity, junior teenagers.

Анотація

У статті розкриваються особливості творчої активності молодших підлітків, яка характеризується інтенсивністю процесів соціалізації, виникненням самосвідомості як центрального вікового новоутворення, емоційною та пізнавальною чутливістю, накопиченням досвіду різних видів діяльності. Творча активність розглядається як інтегральна риса особистості молодших підлітків, що сприяє повноцінному розкриттю їхнього творчого потенціалу, ефективній самореалізації в різних видах творчої діяльності.

В статье раскрываются особенности творческой активности младших подростков, которая характеризуется интенсивностью процессов социализации, возникновением самосознания как центрального возрастного новообразования, эмоциональной и познавательной чувствительностью, накоплением опыта разных видов деятельности. Творческая активность рассматривается как интегральная черта личности младших подростков, которая способствует полноценному раскрытию их творческого потенциала, эффективной самореализации в разных видах творческой деятельности.

The features of creative activity of junior teenagers, which is characterized by intensity of socialization processes areopened up in the article, by the origin of consciousness as the central age-related new formation, by an emotional and cognitive sensitiveness, accumulation of experience of different types of activity. Creative activity is examined as an integral line of junior teenagers’ personality, which assists the valuable opening of their creative potential, effective self-realization in the different types of creative activity.

Посилання

Божович Л. И. Проблемы формирования личности [под ред. Д. И. Фельдштейна] / Л. И. Божович. – М. ; Воронеж : МОДЭК, 1997. – 2-е изд. – 352 с.

Брунер Джордж. Психология познания. За пределами непосредственной информации [пер. с англ. К. И. Бабицкого] / Дж. Брунер. – М. : Прогресс, 1977. – 413 с.

Булах І. С. Специфіка особистісного зростання підлітка : ракурс сучасного психологічного дослідження / І. С. Булах // Журнал практичного психолога. – К. : ВІПОЛ, 2002. – Вип. 8. – С. 72–86.

Выготский Л. С. Воображение и творчество в детском возрасте / Психологический очерк : книга для учителя / Л. С. Выготский. – М. : Просвещение, 1991. – Изд. 3. – 93 с.

Выготский Л. С. Педология подростка / Л. С. Выготский. – М. : Педагогика, 1984. – Собр. соч. в 6 т. – Т. 4. – С. 5–243.

Гончаренко С. У. Український педагогічний енциклопедичний словник / С. У. Гончаренко. – Рівне : Волинські обереги, 2011. – Вид. 2, доп., випр. – 552 с.

Немов Р. С. Психология образования [учеб. для студ. высш. пед. учеб. завед.] / Р. С. Немов. – М. : ВЛАДОС, 1995. – изд. 2, кн. 2. – 496 с.

П’ятикласник : Психологічні особливості. Задачі розвитку : метод. реком / Укл. : Ю. О. Замазій, О. Є. Марінушкіна, Л. Д. Покроєва ; за заг. ред. Л. Д. Покроєвої. – Харків : ХОНМІБО, 2005. – 20 с.

Скрипченко О. Вікова та педагогічна психологія : навч. посіб. / О. Скрипченко, Л. Долинська, З. Огороднійчук та ін. – К. : Просвіта, 2001. – 416 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Руденко, І. (2020). ОСОБЛИВОСТІ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ПІДЛІТКІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2015.196617

Номер

Розділ

Статті