МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ УМІНЬ УЧНІВ 6–8 КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ГЕОГРАФІЇ

Автор(и)

  • Юлія Федоренко

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2015.196634

Ключові слова:

Методична основа, пізнавальні уміння учнів, формування, процес навчання, фізична географії, урок, основна школа, methodological basis, cognitive skills, formation, the learning process, physical geography, lesson, basic school.

Анотація

У житті суспільства, держави відбуваються динамічні зміни, що у ході науково-технічного прогресу змінюють уявлення про суть освітньої науки, яка все більше орієнтується на перехід до всебічної освіти людини упродовж усієї її активної життєвої діяльності. У статті висвітлено питання щодо методологічних основ самоорганізації, саморозвитку особистості та важливих елементів освітньої функції навчання. Доведено, що за допомогою використання творчих завдань можна сформувати пізнавальні уміння учнів під час вивчення курсу фізичної географії. Обґрунтовано, що рівень їх сформованості визначає здатність до творчої, самостійної та продуктивної діяльності учнів у майбутньому.

В жизни общества, государства происходят динамичные изменения, в ходе научно-технического прогресса изменяют представление о сути образовательной науки, которая все больше ориентируется на переход к образованию человека в течении всей его активной жизни. В статье раскрыты вопросы, касающиеся методологических основ самоорганизации, саморазвития личности и важных элементов образовательной функции обучения. Доказано, что с помощью использования творческих задач можно сформировать познавательные способности учащихся при изучении курса физической географии. Обосновано, что уровень их сформированности определяет способность к творческой, самостоятельной и продуктивной деятельности учащихся в будущем.

In society, there are dynamic changes state, during which science and technology are changing the definition of the science education essence, which is increasingly focused on the transition to comprehensive education rights throughout its life activities. The article deals with issues concerning the methodological foundations of self-identity and self-important elements of educational learning function. It is proved that using creative tasks can form cognitive skills of students during the course of physical Geography. It is proved that level of student formation is determined by the ability to creative, independent and productive activity in the future.

Посилання

Державна національна програма «Освіта» (Україна ХХІ століття). – К. : Радуга, 1994. – 61 с.

Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти [Електронний ресурс] Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1392-2011 – Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти від 23 листопада 2011 р. № 1392.

Національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ столітті [Електронний ресурс] Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/347/2002 – Про Національну доктрину розвитку освіти від 17.04.2002 № 347/2002.

Навчальна програма з географії для учнів 6–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] Режим доступу: http://www.mon.gov.ua/img/zstored/files/Programa_z_Geografii_6-9_kl.pdf .– Назва з екрану (15.02.2015)

Психологический словарь/ под ред. Зинченко В. П., Мещерякова Б. Г. / Владимир Петрович Зинченко, Борис Гурьевич Мещеряков – 2-е изд., перераб. и доп. – М. : Педгогика-Пресс, 1996. – 389 с.

Сластенин В. А. Педагогика : учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Владимир Анатольевич Сластенин, Илья Федорович Исаев / под ред. В. А. Сластенина. – М. : Издательский центр «Академия», 2002. – 576 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Федоренко, Ю. (2020). МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ УМІНЬ УЧНІВ 6–8 КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ГЕОГРАФІЇ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2015.196634

Номер

Розділ

Статті