ТЕРМІНОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Ганна Волошина
  • Петро Волошин
  • Людмила Роєнко

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2015.196685

Ключові слова:

Предметна компетентність, методична підготовка, термінознавство, змістовий аспект понять, учитель початкової школи, subject competence, methodical preparation, terminology, meaningful aspect of the concepts, primary school teacher.

Анотація

У статті порушується проблема термінологічної підготовки майбутнього учителя початкової школи, оскільки термінологія – найголовніший компонент, який визначає нормативність мови спеціальності. Увага приділена також прийомам формування предметної компетенції. З метою систематизації найважливіших понять сучасної методики навчання української мови визначені основні з них, які допоможуть учителям зрозуміти їх сутність. Розкрито змістовий аспект термінів, що допомагають усвідомити необхідність обґрунтування підпорядкування понять, визначити основні і другорядні. Увага приділена також прийомам формування предметної компетенції.

В статье поднимается проблема терминологической подготовки будущего учителя начальной школы, поскольку терминология – главный компонент, который определяет нормативность языка специальности. Внимание уделено также приемам формирования предметной компетенции. С целью систематизации наиболее важных понятий современной методики обучения украинскому языку определены основные из них, которые помогут учителям понять их сущность. Раскрыто содержательный аспект терминов, которые помогают понять необходимость обосновать взаимосвязи понятий, определить основные и второстепенные. Внимание уделено также приёмам формирования предметной компетентности.

In article the problem of terminological preparation of future teachers of primary school are raised because the terminology is the most important component that determines the normatively of language specialty. Attention is also paid the methods of formation the subject competence. It has been defined the main concepts that will help teachers understand their essence with the aim of systematizing the most important concepts of modern methods of teaching Ukrainian language. It has been revealed substantial aspect of terms which help you understand the need to justify the subordination of concepts to define major and minor. The attention is also paid to the methods of formation of subject competence.

Посилання

Азимов Э. Г., Щукин А. Н. Новый словарь методических терминов и понятий / Э. Г. Азимов, А. Н. Щукин. – М. : Издательство ИКАР, 2009. – 448 с.

Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К, 1997. – 376 с.

Єрмоленко С. Я. Українська мова. Короткий тлумачний словник лінгвістичних термінів / С. Я. Єрмоленко. – К., 2001. – 233 с.

Львов М. Р. Словарь-справочник по методике русского языка. [Учеб. пособие для студентов] / М. Р. Львов. – М. : Просвещение. 1988. – 240 с.

Методика навчання української мови в початковій школі : [Навчально-методичний посібник] / За ред. М .С. Вашуленка. К, 2011. – 293 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Волошина, Г., Волошин, П., & Роєнко, Л. (2020). ТЕРМІНОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2015.196685

Номер

Розділ

Статті