ДІАГНОСТИКА КУЛЬТУРИ ОСОБИСТІСНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ

Автор(и)

  • Катерина Маслюк

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2015.196728

Ключові слова:

Культура особистісного самовизначення, студенти, показники, рівні, методи, контрольний зріз, індивідуальність, виховання, culture of personal self-determination, students, indicators, levels, methods, a control cut, personality, education.

Анотація

У статті подано результати контрольного зрізу, спрямованого на визначення рівнів сформованості культури особистісного самовизначення студентів. Розкрито зміст, методику і результати роботи. Наведено кількісні та якісні характеристики студентів, які належали до різних рівнів сформованості культури особистісного самовизначення. Простежена динаміка рівнів від початку формувального етапу дослідження до його завершення, яка засвідчила появу стійких позитивних змін за всіма показниками високого рівня сформованості досліджуваного особистісного утворення.

В статье представлены результаты контрольного среза, направленного на определение уровней сформированности культуры личностного самоопределения студентов. Раскрыто содержание, методику и результаты работы. Приведены количественные и качественные характеристики студентов, которые относились к разным уровням сформированности культуры личностного самоопределения. Прослежена динамика уровней от начала формирующего этапа исследования до его завершения, которая засвидетельствовала появление стойких положи-тельных изменений по всем показателям высокого уровня сформированности исследуемого личного образования.

The article deals with the results of the control cut directed on definition of levels of formed of students’ culture of personal self-determination. It is opened out the maintenance, technique and results of the work. Quantitative and qualitative characteristics of students which concerned different levels of formed of students’ culture of personal self-determination are lighted out. Dynamics of levels from the beginning of a forming investigation phase before its end which has testified occurrence of proof positive changes of all indicators of high level of formed of investigated personal formation is tracked. The control assessment was held out using a set of different techniques that made it possible to measure the formation of the culture of personal self-determination of students using the following parameters: knowledge about themselves, their qualities and how to improve them, the idea of cultural values and their possible.

Посилання

Жук Т. В. Життєві цінності молоді початку ХХІ століття / Тетяна Василівна Жук // Відкритий урок. – 2014. – 18 квітня.

Карпов А. В.Рефлексивность как психическое свойство и методика ее диагностики/ А. В. Карпов // Психологический журнал. – 2003. – Т. 24.– № 5.– С. 45–57.

Нікітіна І. В. Суб’єктне самовизначення молодої людини в період повноліття: [монографія] / І. В. Нікітіна. – К., 2007. – 227 с.

Сулима И. И. Средовой подход как методология научно-педагогического исследования / И. И. Сулима // Almamater. Вестник высшей школы. – 2010. – № 7. – С. 36–39.

##submission.downloads##

Як цитувати

Маслюк, К. (2020). ДІАГНОСТИКА КУЛЬТУРИ ОСОБИСТІСНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2015.196728

Номер

Розділ

Статті