РОЛЬОВА ГРА ЯК ЗАСІБ ОПТИМІЗАЦІЇ І СТИМУЛЯЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2015.196760Ключові слова:
Рольова гра, методи, форми навчання, рівень сприймання, role-play, methods, forms of education, level of perception.Анотація
У статті з’ясовано перевагу рольової гри перед іншими формами навчання. Гра, як праця й навчання, залишається одним із головних видів діяльності людини. Саме рольова гра додає навчальному спілкуванню комунікативну спрямованість, зміцнює мотивацію вивчення іноземної мови, підвищує рівень сприймання. Вона є могутнім фактором психологічної адаптації студента в новому мовному просторі. Визначено функції рольової гри у навчальному процесі. Проаналізовано підбір ситуативних управ, які є найефективнішими.
В статье установлено преимущество ролевой игры перед другими формами обучения. Игра, как труд и обучение, остается одним из главных видов деятельности человека. Именно ролевая игра добавляет учебному общению коммуникативную направленность, укрепляет мотивацию изучения иностранного языка, повышает уровень восприятия. Она является фактором психологической адаптации студента в новом языковом пространстве. Определены функции ролевой игры у процессе обучения. Проанализирован подбор ситуативных упражнений, которые являются наиболее эффективными.
The article revealed role-play advantage over other forms of learning. Since, the game, as work and training is one of the main human activities. That adds educational role-play communicating communicative focus, strengthens the motivation of learning a foreign language improves perception. Today the important place occupied in learning interactive teaching methods thats contribute to the fact that the learning process involved all the participants, each making their individual contribution is an exchange of knowledge, ideas, and ways of working. This group, collective learning, where student and teacher is equal subjects of the educationl process. It is a powerful factor in the psychological adaptation of student speech in the new space. The functions of role-play in the learning process. Selection situational analysis exercises that are most effective.
Посилання
Кочан І. Нові освітні технології в практиці викладання української мови як іноземної / І. Кочан // Теорія і практика викладання української мови як іноземної. – 2008. – Вип. 3. – С. 14–30.
Кратасюк Л. Інтерактивні методи навчання (Розвиток комунікативних і мовних умінь) / Л. Кратасюк // Дивослово. –2004. – № 10. – С. 2–3.
Эльконин Д. Б. Творческие ролевые игры детей дошкольного возраста / Д. Б. Эльконин. Творческие ролевые игры детей дошкольного возраста. – М., 1957. – 24 с.
Сагач Г. М. Золотослів: Навчальний посібник для середніх і вищих навчальних закладів / Г. М. Сагач // Золотослів. Навчальний посібник для середніх і вищих навчальних закладів. – К., 1993. – 254 с.
Селевко Г. К. Современные образовательные технологии: Учебное пособие / Г. К. Селевко // Современные образовательные технологии: Учебное пособие. – М., 1998.
Чистякова А., Селіверстова Л., Лагута Т. Диференційована організація навчання іноземців української мови / А. Чистякова, Л. Селіверстова, Т. Лагута // Теорія і практика викладання української мови як іноземної. – Львів, 2006. – Вип. 1. – С. 13–22.
Philips B. D. Role-playing games in the English as a Foreing Language Classroom. Crane Publishing Ltd., 1994.