ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ РОЗРІЗІВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНІЙ ГРАФІЦІ

Автор(и)

  • Зоя Сасюк

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2015.196799

Ключові слова:

Розрізи деталей, кресленик, просторова уява, наочність, геометричні побудови, графічні знання, cuts details, drawings, spatial imagination, visualization, geometric construction, spatial thinking, graphic knowledge.

Анотація

Особливості застосування методу розрізів в процесі навчання студентів інженерній графіці. У даній статті розглянуті особливості застосування методу розрізів при вивчені інженерної графіки студентами ВНЗ, який базується на перетворенні конкретної деталі таким чином, щоб у кожному випадку при виконанні кресленика зміненої деталі було раціонально застосовувати тільки цілком визначений спосіб виконання розрізів. Використано принцип наочності при побудові розрізів, який сприяє ефективному засвоєнню студентами викладеного матеріалу і використанню його для вирішення практичних завдань. Підкреслено важливість використання інноваційних засобів навчання.

В данной статье рассмотрены особенности применения метода разрезов при изучении инженерной графики студентами ВУЗОВ, который базируется на преобразовании конкретной детали таким образом, чтобы в каждом случае при выполнении чертежа измененной детали было рационально применять только вполне определенный способ выполнения разрезов. Использован принцип наглядности при построении разрезов, который способствует эффективному усвоению студентами излагаемого материала и использованию его для решения практических задач. Подчеркнута важность использования инновационных средств обучения.

This article describes the features of the sections method application in the projection drawing learning process of university students. The methodical approach is based on the transformation of the specific details in such a way that in each case when performing drawing of the modified parts there was only a certain rational way of making incisions. It illustrates the application of the standard rules of the cuts execution on specific examples of similar items, derived from the engineering practice. For building sections we applied the principle of clarity, showed the sequent builds that promotes effective assimilation of the stated material by students, and its further use in practical problems solving. This approach forms the students’ ability to perform cuts and cross sections correctly in construction drawings and develops their spatial imagination and graphic thinking. It emphasizes the importance of modern technical means of education use in educational process organization.

Посилання

Козяр М.М. Технічне креслення: підручник. – Рівне : НУВГП, 2011. – 418 с.

Гордєєва Є. П., Величко В. Л. Інженерна графіка. Розрізи деталей: Навчально-наочний посібник. – Луцьк : Редакційно-видавничий відділ ЛНТУ, 2012. – 162 с.

Бабулин Н. А. Построение и чтение машиностроительных чертежей: Учебник. – 12-е изд., доп. – М. : Высш. шк., 2005. – 453 с.: ил.

Ройтман И. А. Методика преподавания черчения / И. А. Ройтман. М. : ВЛАДОС, 2002. – 240 с.

Долженко О. В., Современные методы и технологии обучения в техническом вузе: Методическое пособие / О. В. Долженко, В. Л. Шатуновский. М. : «Высшая школа», 1990. – 191 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Сасюк, З. (2020). ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ РОЗРІЗІВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНІЙ ГРАФІЦІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2015.196799

Номер

Розділ

Статті