ДО ПИТАННЯ ПРО ВВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ТРЕНІНГІВ У ПОЕТАПНИЙ ПРОЦЕС ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНОЇ СФЕРИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2014.196823Ключові слова:
Тренінг, професійна підготовка у вищому закладі освіти, соціальний педагог, trainings, professional preparation in high school, social pedagogue.Анотація
У статті розглядаються особливості введення тренінгів у процес професійної підготовки фахівців соціономічної сфери. Акцентується увага на необхідність організації дидактичних тренінгів для майбутніх соціальних педагогів. Презентовано особливості введення тренінгів у ракурсі підготовки менеджерів освіти. Авторські тренінги пропонується впроваджувати на різних етапах професійного становлення фахівців. Визначено зміст поетапної навчальної діяльності студентів на тренінгах, орієнтованих на їхню підготовку до проектної діяльності. Подано авторський досвід щодо організації тренінг-практикумів у навчальному процесі. З’ясовано особливості проведення тренінг-модулів для майбутніх соціальних педагогів і менеджерів освіти.
В статье раскрываются особенности внедрения тренингов в поэтапный процесс профессиональной подготовки специалистов социономической сферы. Акцентируется внимание на необходимость организации дидактических тренингов для будущих социальных педагогов. Презентуются особенности внедрения тренингов в ракурсе подготовки менеджеров образования. Авторские тренинги предлагается внедрять на разных этапах профессионального становления специалистов. Определено содержание поэтапной учебной деятельности студентов на тренингах, ориентированных на их подготовку к проектной деятельности. Представлен авторский опыт организации тренинг-практикумов в учебном процессе. Уточнены особенности проведения тренинг-модулей для будущих социальных педагогов и менеджеров образования.
This article presents features of conducting trainings during professional preparation of specialists of socionomic sphere. Emphasize attention to necessity of organization of didactical trainings of future social pedagogues. Represented features of conducting trainings in angle of preparation of education managers. Author’s trainings propose implementation on deferent levels professional attitude to specialists. Defined meaning of phased educational activity on trainings, focused on preparation to project activity. Represented author’s experience of preparation of trainings during educational process. Defined features of organization trainings – modules for future social pedagogues and education managers.
Посилання
Полат Е. С. Метод проектов в университетском образовании : сб. науч.-метод. статей / Е. С. Полат ; под общ. ред. М. А. Гусаковского. – Минск : БГУ, 2008. – Вып. 6. – 224 с.
Тимошенко А. Ю. Пропедевтика профессиональной подготовки будущего учителя в условиях реализации многоуровневой системы высшего образования : автореф. дис. на соиск. ученой степени канд. пед. наук : спец. 13.00.08 / А. Ю. Тимошенко. – Барнаул, 2003. – 18 с.
Біла О. О. Психологія управління (соціально-психологічний контекст) : [навчальний посібник] / рекомендовано Мін. освіти і науки України як навчальний посібник ; за заг. ред. О. Я. Чебикіна. – Одеса : Видавець СВД М. П. Черкасов, 2008. – 232 с. – (Серія «Управління навчальними закладами»).
Богданова І. М. Педагогічні інновації в системі підготовки вчителя: кінець ХХ – початок ХХІ століття : монографія / І. М. Богданова. – О. : М. П. Черкасов, 2009. – 157 с.