ВЗАЄМОДІЯ ДИТЯЧИХ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ З СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИМИ СЛУЖБАМИ ШКОЛИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ

Автор(и)

  • Світлана Бикасова

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2014.196826

Ключові слова:

Національна самосвідомість, дитячі громадські організації, соціально-педагогічна служба школи, національне виховання, national conscious, child public organizations, school socialpedagogical services, national education.

Анотація

У статті аналізується ефективність взаємодії дитячих громадських організацій з соціально-педагогічними службами шкіл України як одна з неодмінних умов ефективності формування національної самосвідомості підростаючого покоління. Автором акцентовано увагу на визначенні поняття «національна самосвідомість» та характеристиці соціокультурних умов формування національної самосвідомості дітей в школі та в громадських організаціях. Висунуто пропозиції щодо вивчення практичних шляхів взаємодії шкільних СПС з дитячими громадськими організаціями України.

В статье анализируется эффективность взаимодействия детских общественных организаций с социально-педагогическими службами школ Украины как одно из важных условий формирования национального самосознания подрастающего поколения. Автором дано определение «национального самосознания», охарактеризованы социокультурные условия формирования национального самосознания детей в школе и в общественных организациях. Очерчены перспективы и направления дальнейшего изучения практических путей взаимодействия школьных СПС с детскими общественными организациями.

In the article the question of efficiency of co-operation of child’s public organizations with school social-pedagogical services of Ukraine for forming of national consciousness of rising generation is examined. National consciousnessis defined, socio-cultural terms of forming of national consciousness of children at school and in public organizations are grounded. The author identified prospects and directions of further study practical ways of working with children’s school ATP-governmental organizations.

Посилання

Алиева Л. Детское общественное объединение как пространство развития субъективности ребенка / Л. Алиева // Воспитательная работа в школе. – 2003. – № 5. – С. 20–26.

Вісник психології і соціальної педагогіки [Електронний ресурс] : збірник наук. праць / Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету ім. Бориса Грінченка ; Московський гуманітарний педагогічний інститут. – Вип. 1. – К., М., 2009. ‒ Режим доступу : http://www.psyh.kiev.ua/

Приходько Ю. О. Психологічний словник-довідник / Ю. О. Приходько, В. І. Юрченко. – К. : Каравела, 2012. – 328 с.

Сулейманов А. З. Роль общественных организаций в формировании національного самосознания / А. З. Сулейманов // Историческая и социально-образовательная мысль. – 2012. – № 1. – С. 153–155.

Лісовець О. В. Теорія і методика роботи з дитячими та молодіжними організаціями України – К. : Альма матір, 2011 – 211 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Бикасова, С. (2020). ВЗАЄМОДІЯ ДИТЯЧИХ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ З СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИМИ СЛУЖБАМИ ШКОЛИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2014.196826

Номер

Розділ

Статті