ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ З МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ

Автор(и)

  • Надія Голуб

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2014.196834

Ключові слова:

Тренінг, мовленнєві порушення, корекційна робота, ігрові методи, діти дошкільного віку, засоби логопедії, training, pronunciation violations, correctional work, gaming methods, pre-school children, speech therapy tools.

Анотація

У статті розглядаються особливості використання ігрових методів у тренінгу дітей дошкільного віку при мовленнєвих порушеннях. Належна увага приділяється логопедичним методам, які включають рольові, дидактичні та імітаційні ігри. Аналізується використання інноваційних засобів логопедії – музикотерапії, танцювальної терапії, ігротерапії – при виправленні мовленнєвих порушень під час проведення тренінгу.

В статье рассматриваются особенности использования игровых методов в тренинге детей дошкольного возраста при нарушениях произношения. Надлежащее внимание уделяется логопедическим методам, которые включают ролевые, дидактические и имитационные игры. Анализируется использование инновационных средств логопедии – музыкотерапии, танцевальной терапии, игротерапии – при исправлении нарушений произношения во время проведения тренинга.

The article discusses the features of game methods use in the training of preschool children with pronunciation violations. Proper attention is given to logopaedic methods that include role-playing, didactic and simulation games. The use of innovative speech therapy tools – music therapy, dance therapy, game therapy – for correcting of pronunciation violations during the training is analyzed.

Посилання

Вачков И. В. Основы технологии группового тренинга / И. В. Вачков. – М. : Издательство «Ось-89», 1999. – 176 с.

Волкова Г. А. Логопедическая ритмика : учеб. для студ. высш. учеб. заведений / Г. А. Волкова. – М. : Гуманит.-изд. центр ВЛАДОС, 2002. – 272 с.

Кондратенко В. Заїкання: сеноменологія та основні напрями реабілітації : посібник для вищ. навч. закладів / В. Кондратенко, В. Ломоносов. – К. : Вид-во КНТ, 2006. – 70 с.

Малярчук А. Я. Дидактичний матеріал для виправлення мовленнєвих недоліків : навч. пос. / А. Я. Малярчук. – К., 2005. – Ч. 1. – 204 с.

Теорія і практика формування дитячого колективу / уклад. О. В. Кулаченко, І. В. Молодушкіна. – Х. : Вид. група «Основа», 2012. – 144 с.

Филичева Т. Б. Дети с фонетико-фонематическим недоразвитием. Воспитание и обучение / Т. Б. Филичева, Т. В. Туманова. – М., 2000. – 80 с.

Чепка О. В. Наступність ігрових форм навчальної діяльності в умовах навчально-виховного комплексу «школа – дошкільний заклад» : дис. … кандидата пед. наук : 13.00.08 / Чепка Олена Володимирівна. – Київ, 2006. – 251 с.

Шеремет М. К. Логопедія (корекційна робота при дислалії) / М. К. Шеремет, О. В. Ревуцька. – К., 2009. – 208 с.

Ярошинська О. О. Дидактика : [навчально-методичний посібник] / О. О. Ярошинська. – Умань : РВЦ «Софія», 2007. – 192 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Голуб, Н. (2020). ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ З МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2014.196834

Номер

Розділ

Статті