ЗАГАЛЬНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРИРОДООХОРОННИХ ІНТЕРЕСІВ СТУДЕНТІВ ПРИРОДНИЧИХ ФАКУЛЬТЕТІВ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВОЇ ПРАКТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2014.196842Ключові слова:
Природоохоронні інтереси, студенти природничих факультетів, педагогічні засади, environmental interests, students of natural faculties, pedagogical principles.Анотація
У статті розглядається та науково обґрунтовується проблема формування природоохоронних інтересів студентів природничих факультетів в умовах навчально-польової практики, а також мотиваційне забезпечення цілісного системного та індивідуально орієнтованого процесу формування природоохоронних інтересів на основі усвідомлення екологічної складової, особистісної складової, юридичного обґрунтування природоохоронних правовідносин в межах реалізації теоретичного курсу, науково-дослідної діяльності на польових практиках.
В статье рассматривается и научно обосновывается проблема формирования природоохранных интересов студентов естественных факультетов в условиях учебно-полевой практики, а также мотивационное обеспечение целостного системного и индивидуально ориентированного процесса формирования природоохранных интересов на основе осознания экологической составляющей, личностной составляющей, юридического обоснования природоохранных правоотношений в рамках реализации теоретического курса, научно-исследовательской деятельности на полевых практиках.
In the article the problem is substantiated scientific and environmental interests of students forming natural faculties in terms of training and field practice and motivation to ensure a holistic system and individually oriented process of forming environmental interests on the basis of environmental awareness component part of personal, legal justification environmental relationships within the implementation of a theoretical course of research activities in the field practices.
Посилання
Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / Семен Устимович Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 376 с.
Дерябо С. Д. Экологическая педагогика и психология / С. Д. Дерябо, Ясвин В. А. – Ростов-н/Д. : Феникс, 1996. – 480 с.
Ильин Е. П. Мотивы человека: теория и методы изучения / Е. П. Ильин. – К. : Выща школа, 1998. – 292 с.
Патяева Е. Ю. Ситуативное развитие и уровни мотивации / Е. Ю. Патяева // Вестник Московского университета. Сер. 14: Психология. – 1983. – № 4. – С. 23–33.