ЗАСТОСУВАННЯ АКТИВНИХ ТА ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ У ПРОЦЕСІ МОДЕРНІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ РОМАНО-ГЕРМАНСЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2014.196854Ключові слова:
Професійна підготовка, бакалаври романо-германської філології, кар’єро зорієнтований підхід, конкурентоспроможність, активні та інтерактивні методи навчання.Анотація
Стаття присвячена висвітленню сутності педагогічного експерименту з апробації моделі професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології на засадах кар’єро зорієнтованого підходу, спрямованої на формування в них потенціалу конкурентоспроможності. Особливу увагу приділено опису способів застосування активних та інтерактивних методів викладання фахових дисциплін. Продемонстровано способи організації навчально-пізнавальної та самостійно-дослідницької діяльності бакалаврів романо-германської філології при використанні методів проекту та кейс-стаді, а також іншомовних інтернет-ресурсів.
Статья посвящена отражению сущности педагогического эксперимента по апробации модели профессиональной подготовки бакалавров романо-германской филологии, основанной на идеях карьеро ориентированного подхода, направленной на формирование их конкурентоспособности. Особое внимание обращено описанию способов применения активных и интерактивных методов в курсе обучения бакалавров романо-германской филологии дисциплинам специализации. Продемонстрированы способы организации учебно-познавательной и самостоятельно-исследовательской деятельности бакалавров романо-германской филологии с использованием методов проектов и кейс-стади, а также иноязычных интернет-ресурсов.
The article is devoted to the analysis of the results of the pedagogical experiment in testing the model of professional training of bachelors of Romance-Germanic Philology based on career-oriented approach that helps bachelors generate competitiveness.Particularattention is paid tothe description of themeans of implementationof active and interactivemethods in theundergraduatecurriculumof bachelors of Romance-Germanic Philology.The ways of organizingteaching and learning processand self-research activity of bachelorsof Romance-Germanic Philology with the help of project-making andcase-studies methods as well as foreign-languageInternet resources have been described.
Посилання
Беседина Е. В. Формирование качеств конкурентоспособной личности будущего переводчика в процессе профессиональной подготовки / Е. В. Беседина // Формування професіоналізму майбутнього фахівця в контексті вимог Болонського процесу : матеріали міжн. наук.-практ. конф. 22–23 травня 2008 р. – Ч. 2. – Одеса : ОНУ ім. І. І. Мечникова, 2008. – С. 57–66.
Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / пер. з анг., під ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2003. – 273 с.
Професійна кар’єра випускника ПТНЗ: сучасний стан і перспективи формування : матеріали регіональної науково-практичної конференції 24 лютого 2012 року / під ред. О. С. Цокур. – Одеса : В. В. Букаєв, 2012. – 70 с.
Радул В. В. Основи професійного становлення особистості сучасного вчителя / В. В. Радул, В. О. Кравцов, М. В. Михайліченко. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2007. – 354 с.
Рафикова Р. С. Интерактивные технологии обучения как средство развития творческих способностей студентов : дис. ... кандидата пед. наук : 13.00.01 / Римма Салаватовна Рафикова. – Казань, 2007. – 206 с.
European Language Portfolio (ELP): Principles and Guidelines. – Strasbourg : Council of Europe. – 2000. – 37 р.
Beckmann H.-K. Das Verhältnis von Theorie und Praxis in der Pädagogik und Konsequenzen für die Lehrerausbildung / H.-K. Beckmann // Perspekiven der universitären Lehrerbildung / Hrsg. von E. Glumper und H. S. Rosenbusch. – Bad / Obb.: Klinkhardt, 1997. – 176 s.
Blell G. Fremdsprachen lehren und lernen. Prozesse und Reformen / G. Blell, R. Kupetz. – Frankfurt am Main: Peter Lang Verlag, 2008. – 193 s.