РОЗВИТОК ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЯК ЗАПОРУКА УСПІШНОГО НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ

Автор(и)

  • Інна Любченко

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2014.196862

Ключові слова:

Мислення, логічне мислення, старші дошкільники, thinking, logical thinking, children.

Анотація

В статті розглядається формування особистості дитини, навчання дітей творчо мислити, виховання активного ставлення до здобуття знань, розвиток їх інтелектуальних і творчих здібностей, логічного мислення, моральний розвиток, патріотизм, засвоєння етичних норм – завдання, важливість яких визначається вимогами часу.

В статье рассматривается формирование личности ребенка, обучение детей творчески мыслить, воспитание активного отношения к получению знаний, развитие их интеллектуальных и творческих способностей, логического мышления, нравственное развитие, патриотизм, усвоение нравственных норм – задания, важность которых определяется требованиями времени.

The article is devoted: «Formation of a child’s personality, teaching children to think creatively, the upbringing of active attitude towards studying, the development of children’s intellectual and creative abilities and logical thinking, moral development, patriotism and acquiring ethic standards are the tasks which are determined by the demands of time».

Посилання

Поніманська Т. І. Дошкільна педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Т. І. Поніманська – К. : Академвидав, 2004. – 456 с.

Пономарев Я. А. Знания, мышление и умственное развитие / Я. А. Пономарев. – М. : Просвещение, 1967. – 264 с.

Рубинштейн С. Л. О мышлении и путях его исследования / С. Л. Рубинштейн. – М. : Изд-во Акад. наук СССР, 1958. – 147 с.

Степанова Т. М. Навчаємо математики дітей старшого дошкільного віку : навчальний посібник / Т. М. Степанова. – К. : Генеза, 2014. – 146 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Любченко, І. (2020). РОЗВИТОК ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЯК ЗАПОРУКА УСПІШНОГО НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2014.196862

Номер

Розділ

Статті