«CASE STUDY» У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2014.196870Ключові слова:
«Сase stady», професійна підготовка, майбутній фахівець дошкільної освіти, «Case stady», training, future specialist pre-school education.Анотація
Розкрито сутність «case stady» у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти. Визначено, що впровадження в практику вищої професійної освіти «case study» є актуальним та обумовлюється тенденціями сьогодення. Окреслено погляди науковців на особливості даного методу у підготовці майбутнього фахівця дошкільної освіти та роль викладача у даному процесі. Акцентовано увагу на позитивних та негативних аспектах даного методу, зокрема, ідеях, які застосовуються у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти.
Раскрыта сущность «case stady» в подготовке будущих специалистов дошкольного образования. Определено, что внедрение в практику высшего профессионального образования «case study» является актуальным и обуславливается тенденциями современности. Очерчены взгляды ученых на особенности данного метода в подготовке будущего специалиста дошкольного образования и роль преподавателя в данном процессе. Акцентировано внимание на положительных и отрицательных аспектах данного метода, в частности, идеях, применяемых в подготовке будущих специалистов дошкольного образования.
Essence «case stady» in preparing future professionals of preschool education. Determined that the implementation in practice of higher education case study is relevant and driven by trends of today. Outlines the views of scientists on the features of this method in the training of future specialists of preschool education and the teacher’s role in this process. Emphasize the positive and negative aspects of this method, in particular, the ideas used in the preparation of future specialists of preschool education.
Посилання
Бурковська Л. Д. Технології дистанційного навчання / Л. Д. Бурковська // Актуальні проблеми філології і перекладознавства : зб. наук. праць. – Вип. 1. – Хмельницький : ХНУ, 2005. – С. 243–245.
Долгоруков А. М. Метод case-study как современная технология профессионально-ориентированного обучения [Электронный ресурс] / Александр Михайлович Долгоруков. – Режим доступа : http://www.evolkov.net/case/study.html.
Ситуационный анализ или анатомия кейс-метода / под ред. д-ра социологических наук, профессора Ю. П. Сурмина. – Киев : Центр инноваций и развития, 2002. – 286 с.
Сурмин Ю. П. Ситуационный анализ, или анатомия кейс-метода : учебное пособие / Ю. П. Сурмин, А. И. Сидоренко. – Киев : Центр инноваций и развития, 2002. – 286 с.
Юлдашев З. Ю. Инновационные методы обучения: особенности кейсстади метода обучения и пути его практического использования : учебное пособие / З. Ю. Юлдашев, Ш. И. Бобохужаев. – Ташкент : IQTISOD-MOLIYA, 2006. – 88 с.
Яковлева С. А. Особливості застосування кейс-методу у навчанні студентів психологічного факультету / С. А. Яковлева // Акмеологія. – 2003. – СПб : Санкт-Петербурзька акмеологічна академія. – 2003. – 324 с.