ТЕОРЕТИЧНА ПІДГОTОВКА СTУДЕНTІВ-ФІЛОЛОГІВ ДО ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Оксана Хомишак

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2014.197072

Ключові слова:

Лінгводидактика, навчальний процес, студент-філолог, іноземна мова, linguodidactics, educational process, student-philologist, foreign language.

Анотація

У статті проаналізовано проблему підготовки студентів-філологів до організації навчальної роботи з іноземної мови у вищій школі. Запропоновано введення курсу «Лінгводидактика вищої школи». Обґрунтовано актуальність вивчення нової дисципліни у вищій школі. Розкрито її зміст для удосконалення навчальної роботи майбутніх педагогів. Визначено основні цілі нової навчальної дисципліни. Окреслено форми роботи у процесі вивчення курсу «Лінгводидактика вищої школи». Подано тематику для семінарських занять. Доведено необхідність вивчення запропонованої дисципліни у вищій школі.

В статье проанализирована проблема подготовки студентов-илологов к организации учебной роботы с иностранного языка в высшей школе. Предложено введение курса «Лингводидактика высшей школы». Обоснована актуальность изучения новой дисциплини в висшей школе. Представлено ее содержание для усовершенствования учебной работы будущих педагогов. Определены главные цели новой учебной дисциплины. Очерчены форми работы в изучении курса «Лингводидактика высшей школы». Раскрыта тематика семинарских занятий. Доказана необходимость обучения предложеной дисциплины в высшем учебном заведении.

The problem of students-philologists’ training in foreign language educational process organization in high school has been analyzed in the article. The course «High school linguodidactics» has been suggested. The topicality of a new course learning in high school has been substantiated. Its content for the improvement of the process of future pedagogues’ educational work was presented. The principal objectives of a new subject have been determined. The forms of work in the process of the course «High school linguodidactics» learning have been outlined. The themes of workshops have been revealed. The necessity of its learning in higher educational institute has been proved.

Посилання

Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України ; головний ред. В. Г. Кремень. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.

Климова К. Я. Теорія і практика формування мовнокомунікативної професійної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей педагогічних університетів : [монографія] / К. Я. Климова. – Житомир : РУТА, 2010. – 560 с.

Кононенко В. І. Мова. Культура. Стиль : [збірник статей] / В. І. Кононенко. – Київ – Івано-Франківськ : Плай, 2002. – 460 с.

Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / наук. ред. укр. видання докт. пед. наук, проф. С. Ю. Ніколаєва. – К. : Ленвіт, 2003. – 273 с.

Пентилюк М. І. Професійна підготовка студентів-філологів. Засвоєння лінгводидактичної термінології / M. І. Пентилюк // Дивослово. – 2005. – № 11. – С. 21–24.

Пентилюк М. І. Стандартизація мовної освіти і завдання вчителя-словесника / M. І. Пентилюк // Таврійський вісник. – 2004. – № 2(6). – С. 69–75.

##submission.downloads##

Як цитувати

Хомишак, О. (2020). ТЕОРЕТИЧНА ПІДГОTОВКА СTУДЕНTІВ-ФІЛОЛОГІВ ДО ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2014.197072

Номер

Розділ

Статті