ЗНАЧЕННЯ СТУДЕНТСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МОЛОДІ

Автор(и)

  • Тетяна Логвиновська

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2014.197536

Ключові слова:

Студентське самоврядування, органи студентського самоврядування, соціальна спрямованість, соціальна активність, виховання.

Анотація

Стаття присвячена вирішенню проблем виховання соціальної спрямованості молоді у студентському середовищі. Автор розкриває потенціал студентського самоврядування у формуванні соціальної позиції студента, розвитку соціальної активності, вихованні соціальної спрямованості, адаптації та пристосування до складних соціальних відносин тощо. Визначено, які саме напрями діяльності студентського самоврядування позитивно впливають на виховання соціальної спрямованості.

Посилання

Гриньова М. Студентське самоврядування: стан, проблеми і завдання / М. Гриньова // Виховання особистісних якостей майбутніх фахівців у системі студентського самоврядування : матеріали Всеукраїнської студ. науково-практичної конференції (м. Полтава, 24–25 квітня 2009 р.) / Полтавська обласна рада, Полтавська міська рада, кафедра пед. майстерності Полт. держ.пед. ун-ту імені В. Г. Короленка та ін. – Полтава, 2009. – С. 13–16.

Димитров М. Ф. Професійно-орієнтовані громадські організації – нова форма студентського самоврядування [Електронний ресурс] / М. Ф. Димитров // Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Npchdusoc_2008_103_90_9.pdf

Про затвердження Примірного положення про студентське самоврядування у вищих навчальних закладах України Наказ МОН № 1010 від 15.11.07 року [Електронний ресурс] / Режим доступу : http://www.uazakon.com/document/spart32/inx32261.htm

Романик А. Роль студентського самоврядування в Україні та в країнах Західної Європи / А. Романик // Студентське самоврядування в Україні. – К. : Молодіжна альтернатива. – 2004. – Вип. 6. – С. 6–9.

##submission.downloads##

Як цитувати

Логвиновська, Т. (2020). ЗНАЧЕННЯ СТУДЕНТСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МОЛОДІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2014.197536

Номер

Розділ

Статті