СТАНДАРТИЗАЦІЯ МОВНОЇ ОСВІТИ УЧНЯ ЯК ОБ’ЄКТ ВИВЧЕННЯ ЛІНГВОДИДАКТИКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2014.197539Ключові слова:
Мовна освіта особистості, нормативно-правові документи, Державний стандарт базової і повної освіти, Державний стандарт початкової освіти, Концепції мовної освіти, навчання української мови.Анотація
У статті розкрито концептуальні положення державних документів щодо сучасної мовної освіти особистості, розглянуто чинні стандартизовані документи, що визначають шляхи й напрями мовної освіти, виступають основними вимогами й орієнтирами вивчення української мови в загальноосвітній школі. Зміст мовної освіти, задекларований нормативними документами, спрямований на досягнення відповідного рівня комунікативної компетентності учня і передбачає цілісність мовного навчання.
Посилання
Державна національна програма «Освіта (Україна ХХІ століття)». – К. : Райдуга, 1994. – 61 с.
Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти. Проект // Дивослово. – 2011. – № 7. – С. 20–27.
Державний стандарт початкової загальної освіти // Початкова школа. – 2010. – № 8. – С. 1–17.
Конституція України [Електронний ресурс] : Режим доступу : ttp://www.president.gov.ua/content/constitution.html/
Національна доктрина розвитку освіти (17 квітня 2002 р.) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http//zakon.rada.gov.ua/cgibin.laws.main.cgi?…2F2002…
Пентилюк М. Актуальні проблеми сучасної лінгводидактики : збірник статей / Марія Іванівна Пентилюк. – К. : Ленвіт, 2012. – 256 с.