ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ КОМП’ЮТЕРНОГО ПРОФІЛЮ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197670Ключові слова:
Професійна підготовка, комп’ютерні технології, професійне становлення фахівця, професійні інтереси, пізнавальна діяльність, професійне становлення і самовизначення.Анотація
В статті представлено аналіз умов реалізації професійної орієнтації в процесі фахової підготовки інженерів-педагогів комп’ютерного профілю як невід’ємної частини професійної педагогіки, що повинна відображати структуру навчального процесу, теоретичну і практичну підготовку і їх взаємодію на засадах інтеграції.
Посилання
Гуревич Р. С. Інформатизація навчального процесу як чинник формування особистості майбутніх фахівців / Р. С. Гуревич // Дидактика професійної школи : зб. наук. праць. – Хмельницький : ХНУ, 2006. – Вип. 4. – С. 94–97.
Гуревич Р. С. Формування інформаційної культури майбутнього вчителя / Р. С. Гуревич, В. В. Атаманюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. праць. – К. ; Вінниця : ДОВ Вінниця, 2003. – С. 8–13.
Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 367 с.
Савченко С. В. Науково-теоретичні засади соціалізації студенческої молоді в поза навчальній діяльності в умовах регіонального освітнього простору : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук : спец. С. В. Савченко. – Луганськ, 2004. – 41 с.
Цюприк А. Я. До проблеми розвитку професійного самовизначення майбутнього фахівця / А. Я. Цюприк, Т. Д. Якимович // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПДПУ. – Вип. 10, Ч. ІІ. – С. 210–214.
Решетова З. А. Психологические основы профессионального обучения / З. А. Решетова. – М. : Из-во Моск. унта, 1985. – 208 с.