РЕЙТИНГОВЕ ОЦІНЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ЯК СКЛАДОВА ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Автор(и)

  • Світлана Стрілець

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197674

Ключові слова:

Моніторинг, рейтинг університетів, науково-педагогічна діяльність викладачів.

Анотація

У статті перераховано проблеми, що актуалізують необхідність моніторингу стану інноваційного розвитку освітньої галузі. Розглядається стан проведення рейтингового оцінювання університетів у низці сучасних наукових праць. Обґрунтовується доцільність проведення комплексного рейтингового оцінювання за усіма напрямами діяльності викладачів вищих навчальних закладів. Підкреслюється, що рейтинг дозволить визначити рівень, умови навчального та науково-дослідного процесів, виявить тенденції, причини, чинники, що гальмують або стимулюють роботу педагогів. Пропонується анкетування для професорсько-викладацького складу з метою встановлення об’єктивних даних результатів рейтингу.

Посилання

Баранов И. В хвосте мировых рейтингов / Образование и наука [Электронный ресурс] / И. Баранов // Аналитика. – 17 апреля 2012 г. – Режим доступу : RussianCouncil.ru.

Васильєв А. Вебометричні рейтинги як складова інструментарію ефективного менеджменту ВНЗ / А. Васильєв, Д. Фільченко // Вища школа : науково-практичне видання. – 2013. – № 2. – С. 37–44.

Діяльність Інституту психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету (2011–2012 навчальний рік) / [відп. ред. Л. В. Коваль, О. В. Ревуцька]. – Бердянськ : Видавець Ткачук О. В., 2012. – 172 с.

Загірняк М. Оцінювання якості роботи професорсько-викладацького складу вищих навчальних закладів / М. Загірняк, С. Сергієнко // Вища школа : науково-практичне видання. – 2013. – № 3. – С. 19–30.

Курбатов С. Університетські рейтинги як індикатор стану освіти / С. Курбатов // Вища освіта України. – 2009. – № 4. – С. 35–41. – [Формування університетських рейтингів в Україні та за кордоном].

Островерх О. О. Педагогічний моніторинг як засіб гуманізації освітнього процесу у вищому навчальному закладі : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / О. О. Островерх. – Харків, 2005. – 21 с.

Проект. Міністерство освіти і науки України. Наказ «Про затвердження норм часу для планування і обліку навчальної роботи та переліків основних видів методичної, наукової й організаційної та виховної роботи педагогічних і науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів [Електронний ресурс]. – Режим доступу : mon.gov.ua›img/zstored/files/normi chasy.doc

Пруль Р. Рейтинги та ранжирування у вищій освіті: досвід застосування порівняльного аналізу / Р. Пруль // Вища школа. – 2009. – № 12. – С. 71–83.

Рейтинг лучших университетов мира по версии Times Higher Education – информация об исследовании [Электронный ресурс] // Центр гуманитарных технологий. – Режим доступа : http://gtmarket.ru/ratings/the-world-university-rankings/info.

Рейтинг МОН – 2013 національної системи рейтингового оцінювання вищих навчальних закладів [Електронний ресурс]. – Режим доступу : mon.gov.ua/img/zstored/files/Рейтинг_МОН_2013.doc.

##submission.downloads##

Як цитувати

Стрілець, С. (2020). РЕЙТИНГОВЕ ОЦІНЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ЯК СКЛАДОВА ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197674

Номер

Розділ

Статті