ВИКОРИСТАННЯМЕТОДІВ ПЕДАГОГІЧНОГО СТИМУЛЮВАННЯ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ ТУРЕЦЬКОЇ МОВИ У ФІЛОЛОГІЧНОМУ ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197825Ключові слова:
Початковий етап навчання, усне турецьке монологічне мовлення, методика навчання, методи педагогічного стимулювання, організація навчання, іншомовна та міжкультурна взаємодія.Анотація
У статті розглянуто особливості методів педагогічного стимулювання на початковому етапі навчання турецької мови у філологічному ВНЗ. Зокрема, обґрунтовано важливість створення сприятливого емоційного мікроклімату, налагодження взаємин співробітництва і побудова навчального процесу з урахуванням інтересів студентів. Крім того, висвітлено особливості початкового етапу навчання усного турецького монологічного мовлення у вищій школі та здійснено аналіз методів та прийомів навчання, які сприяють розв’язанню соціально-психологічних проблем адаптації першокурсника.
Посилання
Дерябо С. Д. Гросмейстер общения: иллюстрированный самоучитель психологического мастерства / С. Д. Дерябо, В. А. Ясвин. – М. : Смысл, 1996. – 192 с.
Лингарт И. Процесс и структура человеческого учения / И. Лингарт; [пер. с чеш.]. – М. : Прогресс, 1970. – 686 с.
Лозанов Г. К. Суггестология / Г. К. Лозанов. – София, 1971. – 151 с.
Риверс В. Психолог и преподаватель иностранного языка / В. Риверс. – М., 1967. – 220 с.
Тетиор С. Н. Об адаптации первокурсников к условиям обучения иностранному языку в высшей школе / С. Н. Тетиор // Вопросы преемственности курсов иностранного языка средней и высшей школы. – Вып. 2 / С. Н. Тетиор. – Свердловск, 1976. – 100 с.