РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАТЕРІАЛЬНОГО СТИМУЛЮВАННЯ ВЧИТЕЛІВ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХХ СТОЛІТТЯ)
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.0.2013.197856Ключові слова:
Заохочення, матеріальне стимулювання, фінансування, субсидування, виплати, народна освіта, місцеві органи влади.Анотація
У статті зосереджується увага на проблемі реформування, субсидуванні шкіл, фінансових відносинах між міністерством освіти і місцевими органами народної освіти, стимулюванні педагогів до роботи в школі, оплаті праці вчителів Великої Британії у другій половині ХХ століття.
Посилання
Аранский В. С. Система народного образования в Англии / В. С. Аранский, В. П. Лапчинская. – М. : Издательство Академии педагогических наук РСФСР, 1961. – 259 с.
Литвинюк Л. В. Педагогічне стимулювання професійного зростання вчителів загальноосвітніх навчальних закладів : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / Литвинюк Людмила Вікторівна. – Кіровоград, 2007. – 260 с.
Сметанський М. І. Стимулювання праці викладача вузу: проблеми, шляхи вирішення / М. І. Сметанський, В. М. Галузяк, В. І. Шахов // Вища освіта в Україні: реалії, тенденції, перспективи розвитку. Матеріали міжн. наук.-практ. конф. – К., 1996. – Ч. 1. – С. 46–49.
Филипська В. І. Професійноорієнтовані підходи до заохочення вчителів Великої Британії до самовдосконалення / В. І. Филипська // Проблеми сучасної педагогічної освіти : збірник наукових праць РВНЗ «Кримський гуманітарний університет». – Ялта, 2012. – С. 104–109.
Educatіon. – Lnd., 1990. – Vol. 175. – № 6. – Р. 139.
Educational Documentation and Information UNESCO, 184, 1972.
Woodhall W. Productivity trend in British Secondary Education / W. Woodhall, M.Blaug. – London, 1967. – Р. 235.