ІНТЕГРАЦІЯ РІЗНИХ ВИДІВ МИСТЕЦТВ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ

Автор(и)

  • Сергій Твердохліб Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка., Ukraine https://orcid.org/0000-0002-3750-6553

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2020.224094

Ключові слова:

інтеграція, інтегровані заняття, педагогічні принципи, принцип історизму, художньої аналогії, художнього переведення, танцювального симфонізму, драматургічності хореографічної дії.

Анотація

У статті досліджено проблему інтеграції різних видів мистецтв у процесі формування інтерпретаційної компетентності майбутніх учителів хореографії. Автор розглядає процес інтеграції з точки зору застосування педагогічних принципів та методик синтезу загальнолюдської культурної спадщини. Доведено, що використання різних видів мистецтв у процесі активної творчої діяльності стимулює позитивну динаміку розвитку інтерпретаційної компетентності майбутніх учителів хореографії

Біографія автора

Сергій Твердохліб, Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка.

Аспірант.

Посилання

Bogdanov-Berezovskiy, V. (1962). Ot Lyulli do Prokofeva. O muzykalnoy kulture baleta. Moskva: Gosudarstvenoe muzykalnoe izdatelstvo [in Russian].

Busel, V. T. (2005). Velykyi tlumachnyi slovnyk ukrainskoi movy. Irpin: Perun [in Ukrainian].

Vanslov, V. V. (1971). Balety Grigorovicha i problemy horeografii. Moskva: Iskusstvo [in Russian].

Vanslov, V. V. (2007). O muzyke i balete. Moskva: Pamyatnik istoricheskoy mysli [in Russian].

Honcharenko, S. U. (2011). Ukrainskyi pedahohichnyi entsyklopedychnyi slovnyk. Rivne: Volynski berehy [in Ukrainian].

Honcharenko, S. U., Radul, V. V., Dubinka, M. M. (2004). Sotsioloho-pedahohichnyi slovnyk. Kyiv: EksOb [in Ukrainian].

Druskin, M. (1982). Igor Stravinskiy. Lichnost. Tvorchestvo. Vzglyady. Leningrad: Sovetskiy kompozitor [in Russian].

Druskina, O. (1971). Stravinskiy I. Dialogi. Vospominaniya. Rozmyshleniya. Komentarii. Leningrad: Muzyka [in Russian].

Zaharov, R. V. (1983). Sochinenie tantsa. Stranitsy pedagogicheskogo opyta. Moskva: Iskusstvo [in Russian].

Kabalevskiy, D. B. (1984). Vospitanie uma i serdtsa: Kniga dlya uchitelya. Moskva: Prosveschenie [in Russian].

Kryvokhyzha, A. M. (2002). Harmoniia tantsiu. Kirovohrad: RVV KDPU im. V. Vynnychenka [in Ukrainian].

Merlianova, O. A. (2019). Pro syntez riznykh vydiv mystetstv u baletnomu teatri. Filosofski nauky. Kyiv: Hileia, 145, 99–102 [in Ukrainian].

Petrenko, E. A. (2008). Sintez muzyki i tantsa kak traditsiya russkogo baleta. Vestnik Chelyabinskoy gosudarstvenoy akademii kultury i iskusstv, 13, 57–63 [in Russian].

Rudnytska, O. P. (2002). Pedahohika: zahalna ta mystetska. Kyiv [In Ukrainian].

Tkachenko, S. P. (2007). Intehratsiia znan z metodyky fizyky i psykholoho-pedahohichnykh dystsyplin u pidhotovtsi maibutnioho vchytelia fizyky. Extended abstract of candidate’s thesis. Zaporizhzhia [in Ukrainian].

Cherkasov, V. F. (2014). Teoriia i metodyka muzychnoi osvity. Ternopil: Navchalna knyha ‒ Bohdan [in Ukrainian].

Yarmachenko, M. D. (2001). Pedahohichnyi slovnyk. Kyiv: Pedahohichna dumka [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-09-04

Як цитувати

Твердохліб, С. (2020). ІНТЕГРАЦІЯ РІЗНИХ ВИДІВ МИСТЕЦТВ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 52–60. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2020.224094

Номер

Розділ

Статті