ІНТЕГРАЦІЯ РІЗНИХ ВИДІВ МИСТЕЦТВ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2020.224094Ключові слова:
інтеграція, інтегровані заняття, педагогічні принципи, принцип історизму, художньої аналогії, художнього переведення, танцювального симфонізму, драматургічності хореографічної дії.Анотація
У статті досліджено проблему інтеграції різних видів мистецтв у процесі формування інтерпретаційної компетентності майбутніх учителів хореографії. Автор розглядає процес інтеграції з точки зору застосування педагогічних принципів та методик синтезу загальнолюдської культурної спадщини. Доведено, що використання різних видів мистецтв у процесі активної творчої діяльності стимулює позитивну динаміку розвитку інтерпретаційної компетентності майбутніх учителів хореографіїПосилання
Bogdanov-Berezovskiy, V. (1962). Ot Lyulli do Prokofeva. O muzykalnoy kulture baleta. Moskva: Gosudarstvenoe muzykalnoe izdatelstvo [in Russian].
Busel, V. T. (2005). Velykyi tlumachnyi slovnyk ukrainskoi movy. Irpin: Perun [in Ukrainian].
Vanslov, V. V. (1971). Balety Grigorovicha i problemy horeografii. Moskva: Iskusstvo [in Russian].
Vanslov, V. V. (2007). O muzyke i balete. Moskva: Pamyatnik istoricheskoy mysli [in Russian].
Honcharenko, S. U. (2011). Ukrainskyi pedahohichnyi entsyklopedychnyi slovnyk. Rivne: Volynski berehy [in Ukrainian].
Honcharenko, S. U., Radul, V. V., Dubinka, M. M. (2004). Sotsioloho-pedahohichnyi slovnyk. Kyiv: EksOb [in Ukrainian].
Druskin, M. (1982). Igor Stravinskiy. Lichnost. Tvorchestvo. Vzglyady. Leningrad: Sovetskiy kompozitor [in Russian].
Druskina, O. (1971). Stravinskiy I. Dialogi. Vospominaniya. Rozmyshleniya. Komentarii. Leningrad: Muzyka [in Russian].
Zaharov, R. V. (1983). Sochinenie tantsa. Stranitsy pedagogicheskogo opyta. Moskva: Iskusstvo [in Russian].
Kabalevskiy, D. B. (1984). Vospitanie uma i serdtsa: Kniga dlya uchitelya. Moskva: Prosveschenie [in Russian].
Kryvokhyzha, A. M. (2002). Harmoniia tantsiu. Kirovohrad: RVV KDPU im. V. Vynnychenka [in Ukrainian].
Merlianova, O. A. (2019). Pro syntez riznykh vydiv mystetstv u baletnomu teatri. Filosofski nauky. Kyiv: Hileia, 145, 99–102 [in Ukrainian].
Petrenko, E. A. (2008). Sintez muzyki i tantsa kak traditsiya russkogo baleta. Vestnik Chelyabinskoy gosudarstvenoy akademii kultury i iskusstv, 13, 57–63 [in Russian].
Rudnytska, O. P. (2002). Pedahohika: zahalna ta mystetska. Kyiv [In Ukrainian].
Tkachenko, S. P. (2007). Intehratsiia znan z metodyky fizyky i psykholoho-pedahohichnykh dystsyplin u pidhotovtsi maibutnioho vchytelia fizyky. Extended abstract of candidate’s thesis. Zaporizhzhia [in Ukrainian].
Cherkasov, V. F. (2014). Teoriia i metodyka muzychnoi osvity. Ternopil: Navchalna knyha ‒ Bohdan [in Ukrainian].
Yarmachenko, M. D. (2001). Pedahohichnyi slovnyk. Kyiv: Pedahohichna dumka [in Ukrainian].