БІЗНЕС-СИМУЛЯЦІЇ В ШКІЛЬНІЙ ТА ПОЗАШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ ЯК ШЛЯХ ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУ УЧНЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2020.224111Ключові слова:
бізнес-симуляції, інтерактивне навчання, інтерактивна модель, економічні компетенції, ділова гра, онлайн-тренінги, літні табори, освіта.Анотація
Стаття присвячена аналізу та класифікації бізнес-симуляцій. Автор наголошує, що бізнес-симуляція – інтерактивна модель економічної системи, яка за своїми внутрішніми умовами максимально наближена до відповідної реальної економічної одиниці: підрозділу чи усього підприємства, галузі, держави; має чітко сформовану освітню мету – вироблення учасниками практичних навичок та компетенцій. У статті доведено, що найбільш важливим чинником бізнес-симуляцій у системі освіти є їхній вплив на розвиток розумових здібностей здобувачів освіти. Бізнес-симуляції активно застосовуються у всіх сферах освітнього процесу, зокрема у літніх таборах, що дає можливість учням активно відпочивати та розвивати свої здібності.Посилання
Doslidzhennia, analiz ta aprobatsiia serioznykh ihor i symuliatsii. Kyivskyi natsionalnyi ekonomichnyi universytet im. Vadyma Hetmana. URL: https://kneu.edu.ua/ua/dosl_glot/s_games_simul/ [in Ukrainian].
Perova, E. Biznes-simulyatsiya kak forma praktiko-oriyentirovannogo obucheniya inostrannomu yazyku studentov napravleniya “Servis i turizm”. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/biznes-simulyatsiya-kak-forma-praktiko-orientirovannogo-obucheniya-inostrannomu-yazyku-studentov-napravleniya-servis-i-turizm/viewer [in Russian].
Soslovskiy, V. Onlayn biznes-simulyatsii: klassifikatsiya. tipologiya. vybor. opyt ispolzovaniya. URL: https://dist.karazin.ua/articles/show/onlajn-biznes-simulyacii-klassifikaciya-tipologiya-vybor-opyt-ispolzovaniya [in Russian].
Clarke, E. (2009). Learning outcomes from business simulation exercises: Challenges for the implementation of learning technologies. Education + Training. Vol. 51. 448–459. URL: https://doi. org/10.1108/ 00400910910987246
Sauve, L. (2007). Distinguishing between games and simulations: a systematic review. Educational Technology and Society, Vol. 10, 3, 247–256.
Edelheim, J., Ueda, D. (2007). Effective use of simulations in hospitality management education – A case study. Journal of Hospitality, Leisure, Sport and Tourism Education, Vol. 6, 1, 18–28.