БІЗНЕС-СИМУЛЯЦІЇ В ШКІЛЬНІЙ ТА ПОЗАШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ ЯК ШЛЯХ ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУ УЧНЯ

Автор(и)

  • Лариса Костенко Начальник Управління освіти міської ради міста Кропивницького., Україна https://orcid.org/0000-0003-2930-7404

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2020.224111

Ключові слова:

бізнес-симуляції, інтерактивне навчання, інтерактивна модель, економічні компетенції, ділова гра, онлайн-тренінги, літні табори, освіта.

Анотація

Стаття присвячена аналізу та класифікації бізнес-симуляцій. Автор наголошує, що бізнес-симуляція – інтерактивна модель економічної системи, яка за своїми внутрішніми умовами максимально наближена до відповідної реальної економічної одиниці: підрозділу чи усього підприємства, галузі, держави; має чітко сформовану освітню мету – вироблення учасниками практичних навичок та компетенцій. У статті доведено, що найбільш важливим чинником бізнес-симуляцій у системі освіти є їхній вплив на розвиток розумових здібностей здобувачів освіти. Бізнес-симуляції активно застосовуються у всіх сферах освітнього процесу, зокрема у літніх таборах, що дає можливість учням активно відпочивати та розвивати свої здібності.

Біографія автора

Лариса Костенко, Начальник Управління освіти міської ради міста Кропивницького.

Кандидат педагогічних наук.

Посилання

Doslidzhennia, analiz ta aprobatsiia serioznykh ihor i symuliatsii. Kyivskyi natsionalnyi ekonomichnyi universytet im. Vadyma Hetmana. URL: https://kneu.edu.ua/ua/dosl_glot/s_games_simul/ [in Ukrainian].

Perova, E. Biznes-simulyatsiya kak forma praktiko-oriyentirovannogo obucheniya inostrannomu yazyku studentov napravleniya “Servis i turizm”. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/biznes-simulyatsiya-kak-forma-praktiko-orientirovannogo-obucheniya-inostrannomu-yazyku-studentov-napravleniya-servis-i-turizm/viewer [in Russian].

Soslovskiy, V. Onlayn biznes-simulyatsii: klassifikatsiya. tipologiya. vybor. opyt ispolzovaniya. URL: https://dist.karazin.ua/articles/show/onlajn-biznes-simulyacii-klassifikaciya-tipologiya-vybor-opyt-ispolzovaniya [in Russian].

Clarke, E. (2009). Learning outcomes from business simulation exercises: Challenges for the implementation of learning technologies. Education + Training. Vol. 51. 448–459. URL: https://doi. org/10.1108/ 00400910910987246

Sauve, L. (2007). Distinguishing between games and simulations: a systematic review. Educational Technology and Society, Vol. 10, 3, 247–256.

Edelheim, J., Ueda, D. (2007). Effective use of simulations in hospitality management education – A case study. Journal of Hospitality, Leisure, Sport and Tourism Education, Vol. 6, 1, 18–28.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-09-04

Як цитувати

Костенко, Л. (2020). БІЗНЕС-СИМУЛЯЦІЇ В ШКІЛЬНІЙ ТА ПОЗАШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ ЯК ШЛЯХ ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУ УЧНЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 78–93. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2020.224111

Номер

Розділ

Статті