КОМПОНЕНТНІ СКЛАДОВІ СТРУКТУРИ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЯК ЕФЕКТИВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ УМОВИ РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ-МУЗИКАНТІВ

Автор(и)

  • Ольга Лобода Центральноукраїнський державний педагогічний університету імені Володимира Винниченка. http://orcid.org/0000-0002-0685-8134

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2020.224119

Ключові слова:

компонентні складові, самостійна робота, методичний компонент, музично-виконавський компонент, науково-дослідницький компонент, педагогічна умова, розвиток інтелектуально-творчих здібностей, майбутні педагоги-музиканти.

Анотація

У статті представлено та обґрунтовано компонентні складові структури самостійної роботи як ефективної педагогічної умови розвитку інтелектуально-творчих здібностей майбутніх педагогів-музикантів. Автором виокремлено наступні ключові компоненті складові: методичний, музично-виконавський та науково-дослідницький. Визначено сутність кожного з представлених компонентів, їх інтегративну єдність у досягненні розвитку інтелектуально-творчих здібностей. Доведено, що методичний компонент є базовою основою в структурі самостійної роботи студентів. Музично-виконавську діяльність розглянуто як процес, що обумовлює розвиток інтелектуально-творчих здібностей завдяки формуванню інтелектуально-творчого мислення. Визначено, що науково-дослідницький компонент формує дослідницькі навички та вміння, є показником не тільки дослідницької культури, а й найвищого рівня розвитку інтелектуально-творчих здібностей майбутніх педагогів-музикантів.

Біографія автора

Ольга Лобода, Центральноукраїнський державний педагогічний університету імені Володимира Винниченка.

Аспірант кафедри педагогіки та менеджменту освіти.

Посилання

Horbenko, S. S. (2010). Navchalno-naukova diialnist studentiv z metodyky muzychnoho vykhovannia. Kyiv: Osvita Ukrainy [in Ukrainian].

Zaitseva, A. V. (2007). Pedahohichni umovy tvorchoi samorealizatsii maibutnikh uchyteliv muzyky v protsesi vykonavskoi diialnosti. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv [Ukrainian].

Kartashova, Zh. Yu. (2011). Formuvannia muzychno-vykonavskykh znan ta umin maibutnoho vchytelia muzyky [Formation of the Musical-Performing Knowledge and Skills of Future Music Teacher]. Pedahohichna osvita: teoriia i praktyka, Issue 7. Rozdil: Metodyka vykladannia mystetskykh dystsyplin, 254–259 [in Ukrainian].

Masol, L. M. (2006). Zahalna mystetska osvita: teoriia i praktyka. Kyiv: Promin [in Ukrainian].

Mozhalova, N. H. (2012). Teoriia ta metodyka instrumentalno-vykonavskoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv muzyky. Extended abstract of doctor’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].

Oleksiuk, O. M. (2006). Muzychna pedahohika. Kyiv [in Ukrainian].

Padalka, H. M. (2008). Pedahohika mystetstva: teoriia i metodyka vykladannia mystetskykh dystsyplin. Kyiv: Osvita Ukrainy [in Ukrainian].

Rebrova, O. Ye. (2012). Teoretychne doslidzhennia khudozhno-mentalnoho dosvidu v proektsii pedahohiky mystetstva. Kyiv [in Ukrainian].

Rudnytska, O. P. (2005). Pedahohika: zahalna i mystetska. Ternopil: Navchalna knyha – Bohdan [in Ukrainian].

Seheda, N. O. (2002). Pidhotovka maibutnoho vchytelia muzyky do profesiinoi samorealizatsii. Extended abstract of candidate’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].

Cherkasov, V. F. (2017). Osnovy naukovykh doslidzhen u muzychno-osvitnii haluzi. Kirovohrad: RVV KDPU imeni V. Vynnychenka, Kharkiv: FOP Ozerov [in Ukrainian].

Shcholokova, O. P. (2017). Novitni pidkhody ta tekhnolohii u profesiinii pidhotovtsi vchytelia mystetskykh dystsyplin [Latest Approaches and Technologies in the Professional Training of Teachers of Art Disciplines]. Naukovyi chasopys NPU imeni M. P. Drahomanova. Seriia 14. URL: http://enpuir.npu.edu. ua/handle/123456789/27442 [in Ukrainian].

Yakimanskaya, I. S. (1979). Formirovaniye intellektualnykh umeniy i navykov v protsesse proizvodstvennogo obucheniya. Moskva: Vysshaya shkola [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-09-04

Номер

Розділ

Статті