ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ИГРОВЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ПРОЦЕССЕ РАЗВИТИЯ ИНОЯЗЫЧНОЙ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОММУНИКАТИВНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ БУДУЩИХ СПЕЦИАЛИСТОВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2020.224134

Ключові слова:

вища професійна освіта, іншомовна комунікативна компетентність, міжкультурна комунікація, педагогічні освітні технології, ділова гра, практичне застосування, мотивація ігрової діяльності, модернізація освітнього процесу.

Анотація

Стаття присвячена проблемі формування іншомовної професійної комунікативної компетентності майбутніх фахівців немовного профілю. Відзначається, що формування цієї компетентності ефективно здійснюється при навчанні іноземної мови професійного та ділового спілкування з використанням новітніх педагогічних освітніх технологій, зокрема ігрових. Підкреслюється, що ігрові технології є ефективним засобом вдосконалення і модернізації освітнього процесу у закладі вищої освіти, професіоналізації навчання іноземної мови студентів різних спеціальностей немовних факультетів

Біографії авторів

Лариса Максимук, Брестский государственный университет имени А. С. Пушкина.

Кандидат педагогических наук, доцент, заведующий кафедрой иностранных языков.

Лилия Левонюк, Брестский государственный университет имени А. С. Пушкина.

Старший преподаватель кафедры иностранных языков.

Посилання

Babanova, I. A. (2012). Delovye igry v uchebnom protsesse. Nauchnye issledovaniya v obrazovanii, 7, 19–24 [in Russian].

Beleeva, I. D. (2019). Igra kak aktivnaya forma uchebnoy deyatelnosti. Pedagogicheskoe obrazovanie v Rossii, 3, 48–52 [in Russian].

Verbitskiy, A. A. (2009). Lichnostnyy i kompetentnostnyy podhody v obrazovanii. Problemy integratsii. Moskva: Logos [in Russian].

Zanko, S. T. (2012). Igra i uchenie / uporyad. S. T. Zanko, Yu. S. Tyunikov, S. M. Tyunikova. Moskva: Logos, Part 1 [in Russian].

Zimnyaya, I. A. (2009). Klyuchevye kompetentsii – novaya paradigma rezultata obrazovaniya. Eksperiment i innovatsii v shkole, 2, 7–13 [in Russian].

Isaeva, O. N. (2007). Sushchnost professionalno-orientirovannogo obucheniya studentov-nefilologov inostrannomu yazyku. Vestnik SamGU, 1, 127–135 [in Russian].

Korobova, E. V., Mironova, D. A., Godina, D. H. (2016). Ispolzovanie delovykh igr pri obuchenii studentov-ekonomistov inostrannomu yazyku dlya formirovaniya professionalnoy inoyazychnoy kompetentsii. Povyshenie akademicheskoy mobilnosti prepodavateley i studentov, v ramkakh sotrudnichestva REU im. G. V. Plekhanova s Mezhdunarodnoy obrazovatelnoy korporatsiey «Pearson»: proceedings of the Scientific and Practical Conference, 123–130 [in Russian].

Passov, E. I. (2001). Kommunikativnyy metod obucheniya inoyazychnomu govoreniyu. Moskva: Prosveschenie [in Russian].

Selevko, G. K. (2005). Sovremennye obrazovatelnye tehnologii. Moskva: Narodnoe obrazovanie, 3–17 [in Russian].

Elkonin, D. B. (1999). Psikhologiya igry. 2-e izd., pererab. i dopoln. Moskva: Vlados [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-09-04

Як цитувати

Максимук, Л., & Левонюк, Л. (2020). ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ИГРОВЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ПРОЦЕССЕ РАЗВИТИЯ ИНОЯЗЫЧНОЙ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОММУНИКАТИВНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ БУДУЩИХ СПЕЦИАЛИСТОВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 98–105. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2020.224134

Номер

Розділ

Статті