ФРЕЙМІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ: МОЖЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2021.228591Анотація
У статті розкрито актуальність проблеми формування творчої активності учнів. Метою роботи є звернення уваги педагогічної спільноти до такого питання, як фреймізація навчання, що передбачає урізноманітнення форм і методів організації освітнього процесу засобом актуалізації самокорекції знань учнів. Встановлено, що формування творчої активності старшокласників засобом фреймізації має здійснюватися на засадах особистісної орієнтації, компетентнісного підходу. Крім загальної характеристики, розкрито специфіку створення фреймів зі слотами.
Ключові слова: фреймізація навчання, слоти, творча активність учня, самокорекція, творчість, самооцінювання, завдання, актуалізація знань.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-08-11
Як цитувати
Браславська, . О., Галузінська, . М., & Урвант, . А. (2021). ФРЕЙМІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ: МОЖЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 60–71. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2021.228591
Номер
Розділ
Статті