ФРЕЙМІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ: МОЖЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ

Автор(и)

  • Оксана Браславська Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. http://orcid.org/0000-0003-0852-686X
  • Майя Галузінська Комунальний вищий навчальний заклад «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т. Г. Шевченка». http://orcid.org/0000-0002-4011-1800
  • Ангеліна Урвант Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. http://orcid.org/0000-0001-9193-9811

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2021.228591

Анотація

У статті розкрито актуальність проблеми формування творчої активності учнів. Метою роботи є звернення уваги педагогічної спільноти до такого питання, як фреймізація навчання, що передбачає урізноманітнення форм і методів організації освітнього процесу засобом актуалізації самокорекції знань учнів. Встановлено, що формування творчої активності старшокласників засобом фреймізації має здійснюватися на засадах особистісної орієнтації, компетентнісного підходу. Крім загальної характеристики, розкрито специфіку створення фреймів зі слотами.

Ключові слова: фреймізація навчання, слоти, творча активність учня, самокорекція, творчість, самооцінювання, завдання, актуалізація знань.

Біографії авторів

Оксана Браславська, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри географії та методики її навчання.

Майя Галузінська, Комунальний вищий навчальний заклад «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т. Г. Шевченка».

Кандидат педагогічних наук, доцент, викладач-методист.

Ангеліна Урвант, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Студентка природничо-географічного факультету.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-31

Номер

Розділ

Статті