ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ОСВІТИ ХРИСТИНІВЩИНИ В ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ 20-х рр. ХХ ст. (за матеріалами місцевої преси)

Автор(и)

  • Петро Горохівський Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. http://orcid.org/0000-0003-1943-8240

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2021.228722

Анотація

У статті розкрито спробу більшовицької влади у першій половині 20-х років минулого століття вибрати нову концепцію і модель освіти, розробити і реалізувати освітні реформи. Зазначено, що здійснення освітньої політики було складним і неоднозначним. Встановлено об’єктивні і суб’єктивні труднощі у реалізації реформ освіти: труднощі відбудови країни, економічна криза, недостатнє фінансування освіти, складне суспільно-політичне життя України, заідеологізованість системи освіти, прожектерство керівництва наркомату освіти, неготовність учителів та учнів до кардинальних змін у системі освіти тощо.

Ключові слова: шкільна освіта, освітні реформи, комплексна система, Дальтон-план, американський метод навчання грамоти, метод проєктів, лабораторно-бригадний метод.

Біографія автора

Петро Горохівський, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, професор кафедри всесвітньої історії та методик навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-31

Номер

Розділ

Статті