ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Світлана Цимбал-Слатвінська Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. http://orcid.org/0000-0002-2732-5716
  • Інна Бабій Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. http://orcid.org/0000-0003-2336-3499

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2021.228833

Анотація

У статті сконцентровано увагу на модифікації парадигм організації освітнього процесу та розробці шляхів удосконалення змісту підготовки майбутніх логопедів.
Вказано, що нинішній формат дистанційної підготовки вимагає концентрації зусиль, спрямованих на вмотивованість кожного здобувача вищої освіти; удосконалення процесів взаємодії викладача і здобувача. Формування мотиваційно-особистісного критерію готовності майбутніх логопедів до професійної діяльності передбачає підвищення значимості професійних мотивів, готовності працювати з дітьми з порушенням мовлення, а застосування тренінгових методик дозволяє підвищити рівень професійних мотивів, необхідних для успішного опанування майбутньої професії логопеда.

Ключові слова: професійна підготовка, логопед, мотиваційно-особистісний критерій, мотивація, професійні якості, професійне середовище, освітній процес, особистісні якості.

Біографії авторів

Світлана Цимбал-Слатвінська, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, доцент, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти

Інна Бабій, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-31

Номер

Розділ

Статті