ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2021.228833Анотація
У статті сконцентровано увагу на модифікації парадигм організації освітнього процесу та розробці шляхів удосконалення змісту підготовки майбутніх логопедів.
Вказано, що нинішній формат дистанційної підготовки вимагає концентрації зусиль, спрямованих на вмотивованість кожного здобувача вищої освіти; удосконалення процесів взаємодії викладача і здобувача. Формування мотиваційно-особистісного критерію готовності майбутніх логопедів до професійної діяльності передбачає підвищення значимості професійних мотивів, готовності працювати з дітьми з порушенням мовлення, а застосування тренінгових методик дозволяє підвищити рівень професійних мотивів, необхідних для успішного опанування майбутньої професії логопеда.
Ключові слова: професійна підготовка, логопед, мотиваційно-особистісний критерій, мотивація, професійні якості, професійне середовище, освітній процес, особистісні якості.