ФОРМУВАННЯ ДІАГНОСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2021.250143

Анотація

У статті обґрунтовано місце та роль діагностичної компетентності вчителя біології у сучасній загальноосвітній школі. Виявлено, що завдяки діагностиці педагогічного процесу вчитель з’ясовує не тільки зміни стану істотних характеристик учня, ознак особистості, а й також індивідуальності учасників педагогічної взаємодії, прогнозовані зміни або відхилення стану її учасників. Доведено, що діагностична компетентність ‒ це майстерність учителя визначати рівень розвитку учня, аналізувати отримані факти та встановлювати закономірності, причини, які сприяють таким змінам, уміння укладати прогностичний план подальшої педагогічної взаємодії.

Ключові слова: діагностика; оцінювання; контроль; тестування; компетентнісний підхід; компетентності; зворотний зв’язок; біологія; генетика.

Біографії авторів

Світлана Горбулінська, Львівський національний університет імені Івана Франка.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри генетики та біотехнології.

Лідія Боднар, Львівський національний університет імені Івана Франка.

Kандидат біологічних наук, доцент, доцент кафедри генетики та біотехнології.

Наталія Голуб, Львівський національний університет імені Івана Франка.

Kандидат біологічних наук, доцент, доцент кафедри генетики та біотехнології.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-29

Як цитувати

Горбулінська, С., Боднар, Л., & Голуб, Н. (2021). ФОРМУВАННЯ ДІАГНОСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 46–54. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2021.250143

Номер

Розділ

Статті