ЗМІСТ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ольга Свиридюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine http://orcid.org/0000-0003-3954-397X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2021.250184

Анотація

У статті здійснено аналіз змісту моделі змішаного навчання. З’ясовано чотири ключові елементи змішаного навчання, а саме: очне навчання; цифрове навчання, або онлайн-навчання; дозвіл студентам контролювати темп, місце, шлях та/або час навчання; інтеграція очного навчання та онлайн-навчання. До основних компонентів змішаного навчання належать очні зустрічі, онлайн-контент, співпраця, оцінка, довідкові матеріали. У змішаному навчанні елементи очного навчання та онлайн-навчання працюють разом, щоб урізноманітнити освітній процес, а не просто дублювати зміст курсу у різних форматах. Розглянуто переваги та недоліки змішаного навчання, використання оптимальних методів у роботі зі студентами ЗВО.

Ключові слова: змішане навчання; цифрове навчання; дистанційне навчання; онлайн-контент; онлайн-навчання; лабораторна ротація; індивідуальна ротація; перевернутий клас; Flex модель; la carte.

Біографія автора

Ольга Свиридюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-29

Номер

Розділ

Статті