ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД РОЗВ’ЯЗАННЯ АКТУАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ ВИЩОЇ ЛІСІВНИЧОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2021.250296Анотація
У статті узагальнено закордонний досвід розв’язання актуальних проблем теорії та практики вищої лісівничої освіти. Досліджено, що в США і країнах Європи на сьогодні сформувалося кілька напрямів, які можна віднести до лісівничої освіти, зокрема «освіта для сталого розвитку» (Education for sustainable development), у країнах Європи й в Австралії – «лісова педагогіка» (Forest pedagogic). Доведено, що в Україні лісівнича освіта більше орієнтована на широке системне осмислення світоглядних і культурних аспектів, набуття професійних знань, водночас як закордонна лісівнича освіта орієнтована на практичні дії й етичні аспекти.
Ключові слова: закордонний досвід; лісівнича освіта; лісокористування; фахівці лісового господарства; лісова педагогіка; вища освіта; освіта для сталого розвитку; Європейський Союз.