ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ГРУПОВОЇ РОБОТИ У ЦІННІСНИХ ВИМІРАХ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ В РАМКАХ АКМЕОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262931Анотація
Стаття присвячена аналізу ефективності застосування групової роботи при підготовці майбутніх учителів німецької мови в межах акмеологічного підходу. Репрезентовано результати, отримані під час експериментального дослідження серед здобувачів вищої освіти, умовно поділеного на дві частини – пасивну і рефлексивну, що мало на меті перевірку ефективності вищезазначеної стратегії в освітньому процесі, оскільки сучасна іншомовна освіта України здійснює пошук ефективних шляхів опанування іноземних мов.
Ключові слова: групова робота; професійна підготовка; іншомовна освіта; акмеологічний підхід; майбутній учитель німецької мови; мотивація; комунікація.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-06-29
Як цитувати
Казак, Ю. (2022). ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ГРУПОВОЇ РОБОТИ У ЦІННІСНИХ ВИМІРАХ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ В РАМКАХ АКМЕОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 76–87. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262931
Номер
Розділ
Статті