ВИКОРИСТАННЯ КЕЙС-СТАДІ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТИ ПІД ЧАС ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262938Анотація
Розглянуто проблему формування у майбутніх менеджерів освіти професійного досвіду ухвалення управлінських рішень під час використання методу кейс-стаді. Подано теоретичне обґрунтування доцільності використання кейс-стаді у формуванні професійної компетентності майбутніх менеджерів освіти під час ухвалення управлінських рішень: визначено поняття кейс-стаді як спеціально підготовленого навчального матеріалу; з’ясовано переваги та недоліки кейс-стаді; окреслено вимоги до кейсів; простежено окремі аспекти його реалізації в освітньому процесі закладу вищої педагогічної освіти; наведено орієнтовний алгоритм роботи викладача та студента над кейсом; представлено авторський підхід до застосування кейс-стаді під час професійної підготовки майбутніх менеджерів освіти.
Ключові слова: кейс; кейс-стаді; професійна компетентність; компетентнісний підхід; професійно-етична компетентність; майбутні менеджери освіти; освітній процес; управлінське рішення.