ВИКОРИСТАННЯ КЕЙС-СТАДІ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТИ ПІД ЧАС ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ

Автор(и)

  • Наталія Безлюдна Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-1308-4448
  • Наталка Дудник Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-4823-3463

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262938

Анотація

Розглянуто проблему формування у майбутніх менеджерів освіти професійного досвіду ухвалення управлінських рішень під час використання методу кейс-стаді. Подано теоретичне обґрунтування доцільності використання кейс-стаді у формуванні професійної компетентності майбутніх менеджерів освіти під час ухвалення управлінських рішень: визначено поняття кейс-стаді як спеціально підготовленого навчального матеріалу; з’ясовано переваги та недоліки кейс-стаді; окреслено вимоги до кейсів; простежено окремі аспекти його реалізації в освітньому процесі закладу вищої педагогічної освіти; наведено орієнтовний алгоритм роботи викладача та студента над кейсом; представлено авторський підхід до застосування кейс-стаді під час професійної підготовки майбутніх менеджерів освіти.

Ключові слова: кейс; кейс-стаді; професійна компетентність; компетентнісний підхід; професійно-етична компетентність; майбутні менеджери освіти; освітній процес; управлінське рішення.

Біографії авторів

Наталія Безлюдна, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

Наталка Дудник, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-29

Як цитувати

Безлюдна, Н., & Дудник, Н. (2022). ВИКОРИСТАННЯ КЕЙС-СТАДІ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТИ ПІД ЧАС ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 106–114. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262938

Номер

Розділ

Статті