ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ СИНКРЕТИЧНОГО МИСТЕЦТВА НА РОЗВИТОК ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2022.262949Анотація
У статті представлено особливості впливу синтезу видів мистецтв на основні психологічні бар’єри до творчого мислення, що гальмують процес розвитку творчого мислення у дітей молодшого шкільного віку. Розкрито доцільність орієнтування на організацію індивідуальних, а не лише колективних театралізованих видів роботи. Описано важливість формування здорових емоційно-психологічних зв’язків у системі «дитина ‒ дитина» та «дитина ‒ вчитель» під час застосування елементів синкретичного мистецтва у навчальній діяльності, а також роль таких зв’язків у розвитку творчого мислення дітей молодшого шкільного віку.
Ключові слова: синкретичне мистецтво; театр; кінематограф; творче мислення; бар’єрність; емоційно-психологічні зв’язки; освітній процес; початкова школа.