ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ-РЕАБІЛІТОЛОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.269118Анотація
У статті розкрито зміст, сутність та особливості формування професійної компетентності майбутніх фахівців реабілітологів. Використання нових технологій при навчанні майбутнього фахівця із залученням відповідних стандартів та принципів суспільства забезпечує формування визначеної компетентності. У статті підкреслюється, що для фізичного реабілітолога велике значення має також комунікаційна компетентність, оскільки фахівцю під час виконання своїх обов’язків необхідно вміти контактувати з пацієнтами, бути стриманим при спілкуванні, співпереживати та вміти правильно реагувати на звертання пацієнтів.
Ключові слова: фахівець реабілітації, компетентнісний підхід, професійна компетентність, групи компетенцій, компетентний фахівець, фізичний реабілітолог, фізичний терапевт, клінічна практика, функціонування пацієнта, функціональний стан.