ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ-РЕАБІЛІТОЛОГІВ

Автор(и)

  • Наталія Компанець Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»., Україна https://orcid.org/0000-0002-5333-4333

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.269118

Анотація

У статті розкрито зміст, сутність та особливості формування професійної компетентності майбутніх фахівців реабілітологів. Використання нових технологій при навчанні майбутнього фахівця із залученням відповідних стандартів та принципів суспільства забезпечує формування визначеної компетентності. У статті підкреслюється, що для фізичного реабілітолога велике значення має також комунікаційна компетентність, оскільки фахівцю під час виконання своїх обов’язків необхідно вміти контактувати з пацієнтами, бути стриманим при спілкуванні, співпереживати та вміти правильно реагувати на звертання пацієнтів.

Ключові слова: фахівець реабілітації, компетентнісний підхід, професійна компетентність, групи компетенцій, компетентний фахівець, фізичний реабілітолог, фізичний терапевт, клінічна практика, функціонування пацієнта, функціональний стан.

Біографія автора

Наталія Компанець, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського».

Cтарший викладач кафедри англійської мови гуманітарного спрямування.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-01-13

Як цитувати

Компанець, Н. (2023). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ-РЕАБІЛІТОЛОГІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 6–12. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.269118

Номер

Розділ

Статті