ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ

Автор(и)

  • Світлана Совгіра Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-8742-7773
  • Оксана Браславська Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-0852-686X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.269289

Анотація

У статті досліджено проблему освіти для сталого розвитку як основи формування екологічної культури майбутніх фахівців. Встановлено, що екологічна освіта як освіта для сталого розвитку є однією з провідних ланок глобальної освіти, системи міжнародного співробітництва з метою збереження цивілізації на планеті. Розглянуто гуманітарні аспекти сучасної екологічної освіти у поєднанні з глобальною концепцією сталого розвитку. Встановлено, що найважливішим компонентом екологічної культури є екологічна компетентність особистості. Доведено, що головним в освіті для сталого розвитку є її загальнокультурна, діяльнісна спрямованість, яка націлена на формування таких якостей особистості, які забезпечують їй готовність і здатність до екологічно безпечних дій у довкіллі, а ідеальною метою екологічної освіти є розвиток екологічної культури.

Ключові слова: сталий розвиток; формування; екологічна культура; майбутні фахівці; екологічна компетентність особистості; освіта для сталого розвитку; екологічна освіта.

Біографії авторів

Світлана Совгіра, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри хімії, екології та методики їх навчання.

Оксана Браславська, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри географії та методики її навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-01-13

Як цитувати

Совгіра, С., & Браславська, О. (2023). ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 13–23. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.269289

Номер

Розділ

Статті