ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.269289Анотація
У статті досліджено проблему освіти для сталого розвитку як основи формування екологічної культури майбутніх фахівців. Встановлено, що екологічна освіта як освіта для сталого розвитку є однією з провідних ланок глобальної освіти, системи міжнародного співробітництва з метою збереження цивілізації на планеті. Розглянуто гуманітарні аспекти сучасної екологічної освіти у поєднанні з глобальною концепцією сталого розвитку. Встановлено, що найважливішим компонентом екологічної культури є екологічна компетентність особистості. Доведено, що головним в освіті для сталого розвитку є її загальнокультурна, діяльнісна спрямованість, яка націлена на формування таких якостей особистості, які забезпечують їй готовність і здатність до екологічно безпечних дій у довкіллі, а ідеальною метою екологічної освіти є розвиток екологічної культури.
Ключові слова: сталий розвиток; формування; екологічна культура; майбутні фахівці; екологічна компетентність особистості; освіта для сталого розвитку; екологічна освіта.