ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ІГРОВОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ 6‒7-ЛІТНЬОГО ВІКУ

Автор(и)

  • Павло Дячук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-0445-5953
  • Людмила Перфільєва Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-4538-6640
  • Ольга Ломака Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-5120-0297

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.270394

Анотація

У дослідженні розглянуто проблему формування ключових компетентностей дітей 6‒7 років засобами ігрових технологій. Модернізація сучасної початкової освіти сьогодні в першу чергу пов’язана з впровадженням в освітній процес технологій, які створюють умови активного включення учнів у самостійну пізнавальну діяльність. Значну роль серед таких технологій грають ігрові технології. У статті впровадженні та обґрунтовані теоретичні аспекти організації процесу формування ключових компетентностей учнів початкової школи засобами ігрових технологій. Розглянуто види ігрових технологій, описані поняття «ігрові технології», «ігрова діяльність», «гра». Отримано результати дослідження, які можуть бути впроваджені в подальшу практику у загальноосвітні навчальні заклади України.

Ключові слова: педагогічний потенціал; педагогічне середовище; ключові компетентності; компетентнісний підхід; школярі 6‒7 років; ігрові технології; ігрова діяльність; класифікація ігрових технологій.

Біографії авторів

Павло Дячук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії початкового навчання.

Людмила Перфільєва, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат біологічних наук, доцент кафедри теорії початкового навчання.

Ольга Ломака, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Aспірант.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-01-13

Як цитувати

Дячук, П., Перфільєва, Л., & Ломака, О. (2023). ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ІГРОВОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ 6‒7-ЛІТНЬОГО ВІКУ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 145–152. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.270394

Номер

Розділ

Статті