ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ІГРОВОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ 6‒7-ЛІТНЬОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.270394Анотація
У дослідженні розглянуто проблему формування ключових компетентностей дітей 6‒7 років засобами ігрових технологій. Модернізація сучасної початкової освіти сьогодні в першу чергу пов’язана з впровадженням в освітній процес технологій, які створюють умови активного включення учнів у самостійну пізнавальну діяльність. Значну роль серед таких технологій грають ігрові технології. У статті впровадженні та обґрунтовані теоретичні аспекти організації процесу формування ключових компетентностей учнів початкової школи засобами ігрових технологій. Розглянуто види ігрових технологій, описані поняття «ігрові технології», «ігрова діяльність», «гра». Отримано результати дослідження, які можуть бути впроваджені в подальшу практику у загальноосвітні навчальні заклади України.
Ключові слова: педагогічний потенціал; педагогічне середовище; ключові компетентності; компетентнісний підхід; школярі 6‒7 років; ігрові технології; ігрова діяльність; класифікація ігрових технологій.