ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ОФІЦІЙНИХ САЙТІВ МУЗЕЇВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ ЯК ДЖЕРЕЛО ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ РІДНОГО КРАЮ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ

Автор(и)

  • Сергій Куценко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine https://orcid.org/0000-0002-8020-2141

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2023.276933

Анотація

У статті проаналізовано особливості організації музейно-педагогічної діяльності у закладах загальної середньої освіти в умовах змішаного навчання. Розкрито значення термінів «музейна педагогіка» та «змішане навчання», окреслено можливості використання вчителем історії екскурсій у музеях для навчання та виховання учнів. Визначено потенційні можливості Інтернет-ресурсів музеїв Черкаської області у контексті цифровізації шкільної освіти й упровадження віртуальних навчальних технологій. Особливо цінними для роботи вчителя історії є представлені віртуальні екскурсії на офіційних Інтернет-ресурсах музеїв та на інших сайтах із туристичної тематики, які дають можливість працювати з музейним середовищем як під час уроків, так і в позаурочній діяльності.

Ключові слова: музейна педагогіка; сайт; віртуальна екскурсія; мережа Інтернет; віртуальний простір; комунікація; заповідник; музеї.

Біографія автора

Сергій Куценко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат історичних наук, доцент кафедри всесвітньої історії та методик навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-30

Як цитувати

Куценко, С. (2023). ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ОФІЦІЙНИХ САЙТІВ МУЗЕЇВ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ ЯК ДЖЕРЕЛО ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ РІДНОГО КРАЮ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 43–52. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2023.276933

Номер

Розділ

Статті