РОЛЬ ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА У ВИХОВАННІ ПРОФЕСІЙНО-МИСТЕЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА (НА МАТЕРІАЛАХ ПИСАНКАРСТВА)

Автор(и)

  • Олена Семенова Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-0302-4724

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2023.282452

Анотація

У статті розкрито особливості навчання мистецтву писанкарства, як виду декоративно-прикладного мистецтва, для здобувачів педагогічних спеціальностей.
Духовні здобутки наших пращурів відображаються у предметах матеріальної культури – декоративно-прикладному мистецтві, твори якого знайомлять із культурною спадщиною нашого народу.
З’ясовано, що символи нанесені на поверхню яйця – це знаки що несуть в собі певну систему побажань, добра, щастя та захисту.
Доведено, що відродження давніх українських традицій та використання їх в процесі підготовки майбутніх педагогів сприятиме розвитку творчості.

Ключові слова: декоративно-прикладне мистецтво; писанкарство; символи писанки; писанка; Великдень; Пасха; обереги; дерево Життя; здобувачі вищої освіти; виховний потенціал.

Біографія автора

Олена Семенова, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри образотворчого мистецтва.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-27

Як цитувати

Семенова, О. (2023). РОЛЬ ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА У ВИХОВАННІ ПРОФЕСІЙНО-МИСТЕЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА (НА МАТЕРІАЛАХ ПИСАНКАРСТВА). Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 25–32. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2023.282452

Номер

Розділ

Статті