РОЛЬ ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА У ВИХОВАННІ ПРОФЕСІЙНО-МИСТЕЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА (НА МАТЕРІАЛАХ ПИСАНКАРСТВА)
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2023.282452Анотація
У статті розкрито особливості навчання мистецтву писанкарства, як виду декоративно-прикладного мистецтва, для здобувачів педагогічних спеціальностей.
Духовні здобутки наших пращурів відображаються у предметах матеріальної культури – декоративно-прикладному мистецтві, твори якого знайомлять із культурною спадщиною нашого народу.
З’ясовано, що символи нанесені на поверхню яйця – це знаки що несуть в собі певну систему побажань, добра, щастя та захисту.
Доведено, що відродження давніх українських традицій та використання їх в процесі підготовки майбутніх педагогів сприятиме розвитку творчості.
Ключові слова: декоративно-прикладне мистецтво; писанкарство; символи писанки; писанка; Великдень; Пасха; обереги; дерево Життя; здобувачі вищої освіти; виховний потенціал.