ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ ТА ОСНОВ ЗДОРОВ’Я ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ОСВІТНЬО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2023.289908Анотація
У статті досліджено основні теоретико-методологічні особливості формування готовності майбутніх учителів біології та основ здоров’я до інноваційної освітньо-педагогічної діяльності. Актуальність відповідної теми в тому, що реформування освіти сьогодення (зміна статусу навчальних закладів, впровадження модульних програм, інноваційні зміни до оцінювання знань здобувачів освіти, оптимізації кількості навчальних предметів) вимагає розширення теоретико-методологічних знань про впровадження інноваційно освітньо-педагогічної діяльності, які новинні бути трансформовані в практичну діяльність сучасного педагога. Обґрунтовуючи проблематику інноваційної освітньо-педагогічної діяльності в системі освіти в цілому, то її сутнісною характеристикою є вдосконалення чи оновлення всього освітнього змісту шляхом обґрунтування, створення, апробації, адаптації та розповсюдження нових ефективних способів і засобів досягнення цілей освіти.
Ключові слова: готовність до інноваційної освітньо-педагогічної діяльності; мотиваційно-орієнтаційний компонент; змістовно-операційний компонент; оцінно-рефлексивний компонент; інноваційний потенціал; комфортне інноваційне середовище; показники готовності до інноваційної діяльності; інноваційна поведінка; соціальний інфантилізм.