МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

Автор(и)

  • Оксана Браславська Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-0852-686X
  • Ольга Проценко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0009-0008-5915-3438

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2024.306320

Ключові слова:

мотивація навчання; мотив; навчально-пізнавальні здібності; дидактика; професійна культура; позитивна мотивація; індивідуальна робота; дистанційна форма навчання; педагогічна освіта; освітній процес; диференціація навчання.

Анотація

У статті обґрунтовується необхідність формування професійної мотивації як важливої складової фахової підготовки майбутніх педагогів; визначаються шляхи формування їх професійної мотивації; аналізуються чинники, які впливають на формування професійної мотивації фахівців у галузі освіти. Розглянуто сутність понять «мотив» та «мотивація» в загальному сенсі й як терміну професійної сфери. Здійснено аналіз сучасних поглядів науковців на мотивацію. Аналіз літературних джерел дав змогу з’ясувати сутність ключових понять, розкрити зміст методів та прийомів розвитку мотиваційної сфери майбутніх педагогів.

Біографії авторів

Оксана Браславська, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри географії, геодезії та землеустрою.

Ольга Проценко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Викладач-стажист кафедри географії геодезії та землеустрою.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-29

Як цитувати

Браславська, О., & Проценко, О. (2024). МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 36–45. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2024.306320

Номер

Розділ

Статті