МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2024.306320Ключові слова:
мотивація навчання; мотив; навчально-пізнавальні здібності; дидактика; професійна культура; позитивна мотивація; індивідуальна робота; дистанційна форма навчання; педагогічна освіта; освітній процес; диференціація навчання.Анотація
У статті обґрунтовується необхідність формування професійної мотивації як важливої складової фахової підготовки майбутніх педагогів; визначаються шляхи формування їх професійної мотивації; аналізуються чинники, які впливають на формування професійної мотивації фахівців у галузі освіти. Розглянуто сутність понять «мотив» та «мотивація» в загальному сенсі й як терміну професійної сфери. Здійснено аналіз сучасних поглядів науковців на мотивацію. Аналіз літературних джерел дав змогу з’ясувати сутність ключових понять, розкрити зміст методів та прийомів розвитку мотиваційної сфери майбутніх педагогів.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-05-29
Як цитувати
Браславська, О., & Проценко, О. (2024). МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 36–45. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2024.306320
Номер
Розділ
Статті