МЕТОДИКА ПРОЄКТУВАННЯ ВИШИТИХ ВИРОБІВ У ПРОЦЕСІ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ УЧНІВ

Автор(и)

  • Валентина Харитонова Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-1365-2588
  • Галина Мамус Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-5624-2119

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2024.306329

Ключові слова:

декоративно-ужиткове мистецтво; вишиті вироби; технологічна освіта; учні; методика проєктування виробів; вчитель технологій.

Анотація

У статті показано тенденцію популярності у сучасному суспільстві речей народної творчості як вираження національної та культурної спадщини; встановлено, що процес проєктування виробів декоративно-ужиткового мистецтва сприяє розвитку естетичного сприйняття, творчих здібностей та художнього смаку учнів; закцентовано увагу на доцільності навчання школярів створенню декоративно-ужиткових виробів; доведено необхідність готовності вчителя технологій до реалізації даної складової у процесі підготовки учнів; проаналізовано застосування навчального матеріалу з проєктування та виготовлення вишитих виробів декоративно-ужиткового мистецтва на уроках технологій.

Біографії авторів

Валентина Харитонова, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри технологічної освіти.

Галина Мамус, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри сфери обслуговування, технологій та охорони праці.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-29

Як цитувати

Харитонова, В., & Мамус, Г. (2024). МЕТОДИКА ПРОЄКТУВАННЯ ВИШИТИХ ВИРОБІВ У ПРОЦЕСІ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ УЧНІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 80–86. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2024.306329

Номер

Розділ

Статті