МЕТОДИКА ПРОЄКТУВАННЯ ВИШИТИХ ВИРОБІВ У ПРОЦЕСІ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ УЧНІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2024.306329Ключові слова:
декоративно-ужиткове мистецтво; вишиті вироби; технологічна освіта; учні; методика проєктування виробів; вчитель технологій.Анотація
У статті показано тенденцію популярності у сучасному суспільстві речей народної творчості як вираження національної та культурної спадщини; встановлено, що процес проєктування виробів декоративно-ужиткового мистецтва сприяє розвитку естетичного сприйняття, творчих здібностей та художнього смаку учнів; закцентовано увагу на доцільності навчання школярів створенню декоративно-ужиткових виробів; доведено необхідність готовності вчителя технологій до реалізації даної складової у процесі підготовки учнів; проаналізовано застосування навчального матеріалу з проєктування та виготовлення вишитих виробів декоративно-ужиткового мистецтва на уроках технологій.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-05-29
Як цитувати
Харитонова, В., & Мамус, Г. (2024). МЕТОДИКА ПРОЄКТУВАННЯ ВИШИТИХ ВИРОБІВ У ПРОЦЕСІ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ УЧНІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 80–86. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2024.306329
Номер
Розділ
Статті