ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ І НАВИКІВ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ

Автор(и)

  • Зоя Возна Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-3242-3214

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2024.306335

Ключові слова:

самостійна робота студентів; процесуальні вміння студентів; теорія та методика громадянської освіти; професійні компетентності вчителя закладу загальної середньої освіти; самоосвіта.

Анотація

У статті розкриті різні типи самостійних робіт, спрямованих на формування самоосвітньої компетентності здобувачів вищої освіти, здатності навчатися впродовж життя. Наведені приклади практичних завдань з курсу «Теорія та методика навчання громадянської освіти», які формують когнітивну та операційно-процесуальну складові самостійної діяльності здобувачів вищої освіти. У ході дослідження розкриті технічні умови виконання завдань, їх процесуальні характеристики, наведені приклади реалізації метакогнітивних стратегій у формуванні предметно-методичної компетенції майбутніх вчителів історії. З’ясовано, що самостійна робота дозволяє вибудовувати студентам свою освітньо-професійну траєкторію та є зоною взаємної відповідальності суб’єктів освітнього процесу.

Біографія автора

Зоя Возна, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри всесвітньої історії та методик навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-29

Як цитувати

Возна, З. (2024). ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ І НАВИКІВ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 96–103. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2024.306335

Номер

Розділ

Статті