ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ І НАВИКІВ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2024.306335Ключові слова:
самостійна робота студентів; процесуальні вміння студентів; теорія та методика громадянської освіти; професійні компетентності вчителя закладу загальної середньої освіти; самоосвіта.Анотація
У статті розкриті різні типи самостійних робіт, спрямованих на формування самоосвітньої компетентності здобувачів вищої освіти, здатності навчатися впродовж життя. Наведені приклади практичних завдань з курсу «Теорія та методика навчання громадянської освіти», які формують когнітивну та операційно-процесуальну складові самостійної діяльності здобувачів вищої освіти. У ході дослідження розкриті технічні умови виконання завдань, їх процесуальні характеристики, наведені приклади реалізації метакогнітивних стратегій у формуванні предметно-методичної компетенції майбутніх вчителів історії. З’ясовано, що самостійна робота дозволяє вибудовувати студентам свою освітньо-професійну траєкторію та є зоною взаємної відповідальності суб’єктів освітнього процесу.