ЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ ЯК НЕПЕРЕРВНИЙ ПРОЦЕС РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНОМУ КОНТЕКСТІ

Автор(и)

  • Лариса Моісєєнко Коледж вільних мистецтв, Університет Пердью (Індіана, США)., США https://orcid.org/0000-0001-6581-6789
  • Наталія Тихонова Державний вищий навчальний заклад «Донбаський державний педагогічний університет» (Дніпро, Україна)., Україна https://orcid.org/0000-0002-6092-1798

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2024.312965

Ключові слова:

економічна поведінка; економічна діяльність; історичний аналіз; історичні фактори; підприємництво; підприємницька діяльність; підприємницька компетентність; мотивація; професійна освіта; післявоєнне відновлення.

Анотація

У науковій розвідці здійснено аналіз економічної діяльності українського народу, мотивації до підприємницької діяльності в історико-педагогічному контексті, встановлені фактори, які вплинули на формування підприємницької ініціативи сучасних українців, визначені причини демотивації до зайняття підприємницькою діяльністю. Авторами окремо виділений історичний фактор, що має важливий вплив на економічну поведінку, мотивацію суб’єкта підприємницької діяльності; обґрунтовано важливість введення економічної складової в програму підготовки майбутніх педагогів професійної освіти, необхідність розвитку їх підприємницької компетентності, підвищення мотивації до підприємницької діяльності.

Біографії авторів

Лариса Моісєєнко, Коледж вільних мистецтв, Університет Пердью (Індіана, США).

Кандидат історичних наук, доцент.

Наталія Тихонова, Державний вищий навчальний заклад «Донбаський державний педагогічний університет» (Дніпро, Україна).

Аспірант кафедри теорії, практики технологічної та професійної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-27

Як цитувати

Моісєєнко, Л., & Тихонова, Н. (2024). ЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ ЯК НЕПЕРЕРВНИЙ ПРОЦЕС РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНОМУ КОНТЕКСТІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 91–107. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2024.312965

Номер

Розділ

Статті